X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Markę osobistą ma każdy z nas

Ostatnia aktualizacja: 14.09.2018 12:25
- Reputacja to tylko element budujący markę osobistą. Nie można między nimi postawić znaku równości - mówi kulturoznawca dr Karol Jachymek z Uniwersytetu SWPS. - Budując markę osobistą należy być prawdziwym - dodaje. 
Audio
  • Czym jest marka osobista - rozmowa w Czwórce (Strefa Prywatna/Czwórka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: A Lot Of People/Shutterstock

Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak poświęcić mu swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje - bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży. - Każdy z nas chce być dobrze widziany. Markę osobistą ma każdy z nas, nie można jej nie mieć - mówi gość Kuby Jamrozka. - Ta marka zależy od nas samych, czy ona jest mocna czy słaba, ale także od tego, jak widzą nas inni - dodaje. 

Dziś tworzenie marki osobistej sprowadza się do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych, to smutne ale i zrozumiałe Karol Jachymek

Często w mediach społecznościowych budujemy swój wizerunek. - Na ten wizerunek mamy mniejszy lub większy wpływ, to od nas zależy co opublikujemy, kontrolujemy, co pokazujemy - podkreśla ekspert. - Jednak to co widzi inna osoba i jak nas widzi już od nas zależne nie jest - dodaje. 

Pojęcie marki osobistej pojawiło się przez pewne społeczne procesy: popularność mediów społecznościowych, zmianę modelu zatrudnienia, strukturę sukcesu, coachingu, świat sukcesu i zdobywania kolejnych medali. Jak więc budować swoją markę?  Czy warto w nią inwestować?  Co na jej temat mówi nauka i książkowe oraz internetowe poradniki? O tym w rozmowie z audycji "Strefa Prywatna". 

***

Tytuł audycji: Strefa prywatna

Prowadzi: Jakub Jamrozek

Gość: dr Karol Jachymek (kulturoznawca ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie)

Data emisji: 13.09.2018

Godzina emisji: 20.07

pj

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Zaburzenia odżywiania - powolna droga do śmierci

Ostatnia aktualizacja: 06.09.2018 11:12
- Zaburzenia odżywiania to nie tylko anoreksja i bulimia - mówi Ewa Galus-Raczyńska, dyrektor Ośrodka Terapeutycznego Alira. - Otyłość, kompulsywne objadanie się, a także szereg mniej spektakularnych chorób, też do nich należą - podkreśla. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Związek na zakręcie. "Kryzys zaczyna się dużo wcześniej"

Ostatnia aktualizacja: 12.09.2018 14:53
- Najlepsze ostrzeżenie o początku końca to to, że ludziom już nie chce się kłócić. To znak, że przyzwyczailiśmy się do samotności w związku. Dopóki polaryzujemy, jest między nami energia, warto się nad tym skupić - mówi Tatiana Mindewicz-Puacz.
rozwiń zwiń