X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Snapchat, Instagram i polityka

Ostatnia aktualizacja: 05.05.2016 10:00
W walce o popularność już nie tylko vlogerzy i modowe blogerki wykorzystują nowe technologie. Okazuje się, że politycy też...
W Białym Domu wiedzą jak wiele znaczy skuteczny marketing polityczny - na zdjęciu prezydent Barack Obama i wiceprezydent Stanów Zjednoczonych Joe Biden
W Białym Domu wiedzą jak wiele znaczy skuteczny marketing polityczny - na zdjęciu prezydent Barack Obama i wiceprezydent Stanów Zjednoczonych Joe BidenFoto: Pixabay/https://pixabay.com/pl/users/janeb13-725943//dom. publiczna

Ostatnio Barack Obama pokazał, jak można się bawić filtrami na Instagramie i wzbudził tym sympatię nie tylko zapalonych internautów. Jednak aplikacje mobilne i portale społecznościowe służą nie tylko do dobrzej zabawy. Przydają się także w kampanii... I o tym właśnie porozmawiamy - m.in. z Moniką Kamińską - blogerką, która specjalizuje się w marketingu politycznym.

***

Na audycję "Snapcha(r)t" zapraszamy w piątek (6.05) w godz. 10.00-11.00. Program poprowadzi Mateusz Patyk.

kul


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Polak w sieci. "Jesteśmy pokoleniem ekranów"

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2016 16:50
- Ilość danych produkowanych przez ludzkość podwaja się co półtora roku - mówi Paweł Wieczorek z SWPS. - Żeby z tego korzystać i nie zwariować należy opanować umiejętność segregowania treści.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zarabiaj jako instagramer. "To zawód przyszłości"

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2016 12:00
W sobotniej odsłonie "Tędy po trendy" sprawdzaliśmy, czym dokładnie zajmuje się instagramer, i jak zaprezentować się w sieci, by zacząć zarabiać na swoich zdjęciach.
rozwiń zwiń