X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Punkty, wirtualna waluta. Jak działają programy lojalnościowe w sieci?

Ostatnia aktualizacja: 03.01.2019 17:17
To sposób pozyskiwania klientów i budowania ich zaangażowania i lojalności do danej aplikacji, bądź marki. Jak tworzy się takie systemy i w jaki sposób z nich bezpiecznie korzystać?
Audio
  • Akcje lojalnościowe w aplikacjach i grach (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Na 217,5 mln złotych w 2020 r. - szacuje resort finansów dochody z podatku od firm cyfrowych.
Na 217,5 mln złotych w 2020 r. - szacuje resort finansów dochody z podatku od firm cyfrowych.Foto: Shutterstock.com / BlurryMe

Jeśli użytkownik dostaje za swoją aktywność wynagrodzenie, to to wynagrodzenie staje się jego motywacją do korzystania z usług danej firmy. A nie samo przywiązanie do marki. Artur Zawadzki

W aplikacjach i grach często występują promocje, w ramach których w zamian za pewną interakcję otrzymujemy dodatkowe profity, m.in. wirtualną walutę, bądź punkty. Takie działania nazywane są "ruchem motywowanym" lub "incentive traffic". - Jest wiele form takiego pozyskiwania użytkowników, dlatego należy z tego korzystać bardzo ostrożnie i świadomie - tłumaczył Artur Zawadzki ze Spicy Mobile. - To działa na podobnej zasadzie, jak punkty, przyznawane za zakupy w sklepach stacjonarnych - tłumaczył ekspert.  

Czy to skuteczne kampanie? Jak taki sposób pozyskiwania użytkowników sprawdza się w praktyce? Jak twórcy darmowych - teoretycznie - gier zarabiają na aktywności użytkowników? O tym w nagraniu rozmowy z materiału reporterskiego Ady Janiszewskiej.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Data emisji: 3.01.2019

Godzina emisji: 6.35

kd/kul

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Społecznościówki a psyche. Które dołują najbardziej?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 12:30
Brytyjskie Królewskie Stowarzyszenie do spraw Zdrowia Publicznego zajęło się związkami zdrowia psychicznego i platform społecznościowych. Który, według badaczy, serwis społecznościowy najgorzej wpływa na naszą psychikę?
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Forbes" ogłosił listę najlepiej zarabiających youtuberów

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2018 11:03
Pierwsze miejsce zajął 8-latek specjalizujący się w recenzjach zabawek. W krótkim czasie stał się influencerem o światowym zasięgu.
rozwiń zwiń