Too Good To Go. Zjesz dobrze i pomożesz innym

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2020 10:00
Naszą wizją jest świat, w którym nie wyrzuca się jedzenia - deklarują twórcy aplikacji Too Good To Go i w dobie epidemii koronawirusa pomagają lokalnym przedsiębiorcom.
Audio
  • Na czym polega akcja Too Good To Go? (Pierwsze słyszę/Czwórka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/Prostock-studio

Czytaj także
Wenecja 1200.jpg
Szef kuchni Nestor Grojewski: we Włoszech obawa jest większa od nadziei

#WeCare. Zamawiaj i pomagaj

Sytuacja, z którą mamy do czynienia w ciągu ostatnich tygodni szczególnie mocno odbija się na branży gastronomicznej, gdzie z powodu ograniczeń wynikających ze zmiany prowadzenia działalności na tylko na wynos, wiele lokali straciło źródło dochodu z dnia na dzień. - W ramach akcji #WeCare za darmo udostępniamy naszą platformę miejscom, które nie mają możliwości wystawiania swoich dań na wynos - wyjaśnia Karolina Woźniak. 

Sto miejscówek w jednym menu

Rozwiązanie jest tymczasowe i realizowane non-profit. Pozwala ono użytkownikom aplikacji zamówić jedzenie w pełnej cenie na wynos, a cały dochód ze sprzedaży wędruje prosto do partnerów. - W naszej bazie mamy już sto takich miejsc, a w ciągu tygodnia udało nam się zebrać ponad dziesięć tysięcy złotych - mówi gość Czwórki. 

Serwowane w ten sposób posiłki składają się ze zwykłych pozycji w menu, nie tylko z nadwyżek, które inaczej musiałyby wylądować w koszu. W ten sposób lokale, szczególnie te, które nie współpracują z firmami dowożącymi jedzenie, mają możliwość sprzedaży na wynos, co pozwoli im przejść przez niepewny czas.

***

Tytuł audycji: Pierwsze słyszę

Prowadzi: Kamil Jasieński

Gość: Karolina Woźniak (aplikacja Too Good To Go)

Data emisji: 2.04.2020

Godzina emisji: 8.16

kul

Czytaj także

Mieszkania na wynajem - źródło stresu i frustracji?

Ostatnia aktualizacja: 05.02.2020 11:08
Wynajem mieszkania może być źródłem silnego stresu, wynikającego m.in. z niewłaściwych relacji z właścicielami lokali - wynika z badań. 
rozwiń zwiń
Czytaj także

Koronawirus - ukojenia szukamy w kulturze

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2020 10:05
Sprzedaż "Dżumy" Alberta Camusa we Francji i Włoszech zdecydowanie wzrosła. Do łask powróciła gra "Plague Inc.", odrodzenie przeżywają filmy katastroficzne i apokaliptyczne. - W świecie kultury ludzie chcą znaleźć odbicie swoich lęków lub ukojenie - mówi Krzysztof Cieślik z Instytutu Książki.
rozwiń zwiń