X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Gears of War 5. Pierwsze recenzje z wysokimi ocenami

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2019 13:53
Pamiętam kiedy pierwszy raz zagrałem w "Gears of War". Byłem wtedy początkującym graczem, a sam tytuł zrobił na mnie niezwykłe wrażenie.
Gamerzy grający w Gears of war
Gamerzy grający w "Gears of war"Foto: Shutterstock/Barone Firenze

Było mi bardzo szkoda, że piractwo zabiło tę markę na PC, a kontynuację musiałem ogrywać na konsolach kolegów. Niemniej cieszy mnie fakt, że marka ma się dobrze i doczekaliśmy się dobrej kontynuacji serii.

Dla niewtajemniczonych: "Gears of War" to Komputerowa gra akcji z gatunku strzelanek trzecioosobowych wydana na platformy Xbox 360 i Microsoft Windows. Producentem gry jest Epic Games, wydawcą Microsoft Game Studios, dystrybutorem w Polsce CD Projekt. Amerykańska premiera odbyła się 7 listopada 2006 roku, europejska 17 listopada 2006 roku. Po udanej kampanii reklamowej studia Epic Games oraz firmy Microsoft, gra sprzedała się w ponad sześciu milionach egzemplarzy.

Piąta część Gearsów doczekała się godnej kontynuacji i zaskarbiła sobie serca recenzentów. Na podstawie materiałów znalezionych w internecie oceny prezentują się następująco:

God is a Geek – 10/10
Gamingbolt – 9/10
Press Start – 9/10
ShackNews – 9/10
TheSixthAxis – 9/10
IGN – 8,8/10 (recenzja w toku)
Game Informer – 8,5/10
Attack of the Fanboy – 4/5
EGM – 4/5
GamesRadar – 4/5
GameSpot – 7/10 (recenzja w toku)
Metro – 7/10
CGMagazine – 6,5/10
PCGamesN – 6/10

Aktualne recenzje sugerują, że nowa część Gearsów jest bardzo dobrą produkcją, ale bez rewolucji gatunku. Jednak fani gatunku powinni czuć się spełnieni, a całość stanowi dobre spoiwo dla fabuły cyklu.

Łukasz "JeffreJ" Chmiel

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

"Zabił, bo grał". Naukowcy obalają mity o brutalności w grach

Ostatnia aktualizacja: 20.02.2019 13:06
Premiera pierwszego Mortal Kombat w 1992r. doprowadziła do powstania organizacji, która do dziś zajmuje się oceną zawartości gry oraz wyznaczania granicy wiekowej dla konsumentów. Od tamtego momentu gry stały się celem ataków w mediach oraz kozłem ofiarnym w przypadku przestępstw popełnianych przez graczy. Na szczęście czasy się zmieniają, a aktualne badania udowodniły, że brutalność w grach wcale nie ma negatywnego wpływu na psychikę odbiorcy.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kryzys gracza. Jak przełamać złą passę?

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2019 12:05
Chyba każdy z nas zna znaczenie tego słowa oraz uczucie zagubienia i bezradności, jakie mu towarzyszy. Czy kryzys oznacza nasz koniec w świecie gamingu? - To nieodłączny element naszego życia. To zależy od nas: czy poradzimy sobie z nim i znajdziemy dla niego ujście, czy kryzys nas zniszczy - mówi gamerka Patrycja Kosior.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Gry, w które gramy od lat

Ostatnia aktualizacja: 28.07.2019 13:54
Chyba każdy gracz ma swoją ulubioną grę, niektórzy chętnie sięgają po nowości, inni od lat wierni są "swojemu" tytułowi. 
rozwiń zwiń