X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Nowe Technologie

Mobilna konferencja prasowa

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2013 10:21
Dla profesjonalistów spotkanie połączone z konferencją prasową to miejsce pracy. Dzisiejsze konferencje, w dobie mobilności i wszechobecnego Internetu, siłą rzeczy ewoluują. Jak jednak efektywnie połączyć możliwości techniczne z przekazem, który dostawca chce umieścić w mediach? Należy mieć interesujący produkt oraz połączyć kilka elementów technicznych.
Mobilna konferencja prasowa
Foto: Glow Images/East News

Dzisiejsze media są coraz bardziej wymagające. W dobie błyskawicznego przepływu informacji, aby wniknąć głębiej w świadomość odbiorcy nie wystarczy po prostu zorganizować briefing. Zwyczajna konferencja niesie bowiem tylko i wyłącznie informację, która przetworzona, za chwilę pojawi się w publicznym obiegu i nie zagości długo w mediach, a co za tym idzie w świadomości odbiorcy. Aby przedłużyć zainteresowanie i mieć szansę na transmisję informacji przez media do odbiorcy należy spróbować przedłużyć zainteresowanie swoim produktem. Pojawia się więc kwestia czasu przeznaczonego przez obie strony.

Mobilność w praktyce

Obecnie wszyscy dostarczają rozwiązania mobilne. Nieczęsto jednak dostawca ma szansę pokazać jak działa rozwiązanie w faktycznie mobilnym środowisku. Często mobilność oznacza w istocie rozwiązanie pasywne czyli tylko odmiejscowione i działające poza siedzibą użytkownika. Czy jednak faktycznie jest to mobilność?

Uważamy,  że aby pokazać w pełni działające urządzenia i oprogramowanie mobilne należy przeprowadzić prezentację w trakcie przemieszczania się. Może być to pociąg ale ten rodzaj komunikacji nie zapewnia stosownego poziomu intymności. Pozostaje więc autokar wyposażony w Internet oraz urządzenia audio i wideo.

Obejrzyjmy pliki na serwerze w Redmond

Autokarowa forma konferencji prasowej wybrana przez polski oddział Microsoftu sprawdziła się. Starannie dobrana grupa dziennikarzy miała wyłączność na przekaz informacji w idealnych warunkach technicznych, które umożliwiły sprawdzenie możliwości technicznych  dwóch nowych rozwiązań pracujących w warunkach mobilnych. Mobilność trochę ograniczyły warunki drogowe trasy Warszawa-Katowice i panujący ruch ale technika zadziała prawidłowo. Zarówno Internet podawany przez autokarowe Wi-Fi, jak i niezależna łączność przez smartfony, umożliwiły sprawdzenie jak działa Windows 8.1 oraz Microsoft SQL Server 2014.

Uważamy, że ewolucja przekazu informacyjnego płynącego do mediów zmierza w kierunku powolnego odchodzenia od klasycznych konferencji prasowych. Na tych spotkaniach wszyscy aktorzy działają pod presją czasu, co zwykle odbija się i na jakości przekazu, i z końcową szkodą dla odbiorcy. Dlatego warto aby firmy analizowały organizację spotkań prasowych w innych formach, ze szczególnym uwzględnieniem techniki oraz miejsc gdzie nielimitowany czas można przeznaczyć wyłącznie na prezentowany produkt. Niezwykle ważny jest również nieprzypadkowy dobór uczestników.

Microsoft prezentując w autokarze najnowszą wersję ósemki oraz SQL Servera wyraźnie wyprzedził stawkę i oprócz klasy produktowej pokazał najlepszą stronę relacji z prasą. Wieczorny koncert Stinga w Oświęcimiu był wisienką na torcie: esencjonalną i nostalgiczną.


autor: Cezary Tchorek-Helm