X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Polskie Radio

Prezes Cyfrowej Polski: koniec pandemii nie zatrzyma ekspansji polskich firm e-commerce

Ostatnia aktualizacja: 08.06.2021 17:00
-Polskie firmy z branży e-commerce dobrze zdały życiowy egzamin w dobie pandemii. I choć trudno spodziewać się w kolejnych miesiącach aż tak dużego wzrostu obrotów jak podczas lockdown'u , to i tak coraz więcej firm będzie przechodzić do tej formy kontaktu z klientami - powiedział Michał Kanownik prezes Cyfrowej Polski w audycji "Ekspres Gospodarczy" w Programie 1 Polskiego Radia.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Prostock-studio/Shutterstock

Gość audycji i jego prowadzący Błażej Prośniewski, komentowali najnowsze wyniki badań dziennika "Rzeczpospolita" dotyczące handlu w internecie. Wynika z nich, że 84 procent Polaków deklaruje, że dokonuje zakupów w sklepach e-commerce. A z powodu COVID-19, w ciągu roku ich liczba zwiększyła się o 12 procent.

W opinii prezesa Cyfrowej Polski to dowód, że w tak trudnych czasach wirtualne firmy elastycznie dostosowały się nowych warunków. Coraz więcej rodzimych firm wykorzystuje cyfrowe kanały sprzedaży do swojej zagranicznej ekspansji. I choć 40 procent ankietowanych przez dziennik Polaków deklarowało, że najbardziej lubi kupować w sklepach tradycyjnych, to głównie z powodu możliwości bezpośredniej oceny materiału, kroju, fasonu, gdy chodzi o ubrania.

Dlatego w opinii Michała Kanownika typowe sklepy w "realu", będą coraz częściej tzw. showroom'ami, gdzie klient będzie mógł obejrzeć produkt, ale potem kupi go taniej w sklepie internetowym.  Dlatego polski sektor e-commerce ma przed sobą wiele lat rozwoju.


Zapraszamy do wysłuchania całej audycji., którą prowadził Błażej Prośniewski.


Posłuchaj
05:26 Michał Kanownik prezes Cyfrowej Polski gościem "Ekspresu Gospodarczego" ( B. Prośniewski PR1) Michał Kanownik prezes Cyfrowej Polski gościem "Ekspresu Gospodarczego" ( B. Prośniewski PR1)

 

PR24/PR1/Błażej Prośniewski/sw


   

Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA e-commerce

Czytaj także

Podczas pandemii rośnie e-handel. Jego wartość wzrosła w Polsce do 100 mld zł

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2021 19:56
W I kwartale 2021 przybyło 2 tys. nowych sklepów internetowych, czyli o 70 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego - wskazuje firma ExpertSender. Dodaje, że do końca roku liczba sklepów online może sięgnąć 55 tys., a wartość e-handlu wzrosła z 70 do ponad 100 mld zł.
rozwiń zwiń

Czytaj także

E-Kiosk skokowo poprawia wyniki. Trzyletni plan przynosi efekty

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2021 06:00
O perspektywach e-Kiosk SA, lidera branży prasy cyfrowej w Polsce oraz rynku e-commerce rozmawiamy z Łukaszem Pielą, prezesem zarządu Spółki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Uszczelnienie VAT-u w handlu internetowym. Sejm zaczyna pracę nad przepisami

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2021 08:28
Dziś Sejm rozpocznie prace nad pakietem VAT e-commerce. Jego celem jest uszczelnienie VAT w sektorze handlu elektronicznego i importu tzw. małych przesyłek do Unii Europejskiej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Od lipca przesyłki z Azji będą miały doliczany VAT. To przywróci zasady uczciwej konkurencji

Ostatnia aktualizacja: 06.06.2021 11:39
Drobne towary przysyłane do UE z Azji, które do tej pory nie zawierały podatku VAT, od 1 lipca br. będą opodatkowane VAT-em. Dzięki unijnemu pakietowi VAT e-commerce w tym roku polski budżet ma zyskać prawie 0,5 mld zł, w kolejnych latach po ok. 1,2 mld zł rocznie.
rozwiń zwiń