"JDM: Japanese Drift Master". Nowa gra z polskiego studia

2024-08-11, 21:41

"JDM: Japanese Drift Master". Nowa gra z polskiego studia
Gra "JDM: Japanese Drift Master" będzie osadzona w Japonii (zdjęcie poglądowe).Foto: Ryu K/shutterstock

"JDM: Japanese Drift Master" to wyścigowa gra wideo polskiej produkcji. Przeniesie ona graczy do otwartego świata, by mogli brać udział w wyścigach na japońskich torach driftowych. O nowym tytule ze stajni Gaming Factory mówili na antenie Polskiego Radia 24 producent Krzysztof Bosko, szef marketingu Mateusz Bilko oraz artysta techniczny Paweł Kania.

Dlaczego Japonia? Zdaniem producenta gry, od wielu lat wśród graczy widoczna była potrzeba osadzenia gry właśnie w tym kraju. 

- Od wielu lat gracze oczekują tego, że pojawi się gra o drifcie w Japonii. Dużo tytułów, nie tylko motosportowych, było osadzanych w różnych częściach świata - Europa, Stany Zjednoczone, Grecja, Egipt. Gracze zgłaszali od wielu lat potrzebę gry, której akcja będzie się toczyć w Japonii - tłumaczył Krzysztof Bosko.

Jak dodał, sam drift niejako narodził się w Japonii, więc osadzenie gry w tym miejscu ma większy sens niż osadzanie jej gdziekolwiek indziej.


Posłuchaj

Krzysztof Bosko, Mateusz Bilko i Paweł Kania o nowej grze "JDM: Japanese Drift Master" (24. poziom/Polskie Radio 24) 26:05
+
Dodaj do playlisty

 

REKLAMA

Odpowiedni balans

Zdaniem szefa marketingu gra "JDM: Japanese Drift Master" jest na tyle uniwersalna, że znajdzie swoich fanów zarówno wśród osób, które okazjonalnie zasiadają do poszczególnych tytułów, jak i wśród tzw. zapaleńców. 

- Myślę, że w naszej grze złapaliśmy odpowiedni balans. Każdy może w niej znaleźć coś dla siebie. Nie mamy sztywnego targetu. Nawet niedzielny gracz z padem na kanapie odnajdzie "fun" w naszej grze, ale na pewno też hardkorowi gracze z kierownicami będą z niej mieli dużą frajdę - opowiadał Mateusz Bilko.

Jego zdaniem nowy tytuł Gaming Factory ma potencjał, aby wejść na areny e-sportowe. 

Urealnić świat cyfrowy

REKLAMA

Jak mówił Paweł Kania, na ograniczonym terenie świata "JDM" twórcy chcieli zmieścić jak najwięcej lokacji, po których gracze będą mogli jeździć. 

- Nasz świat ma swoje bariery. Każdy z nas zna jakieś miejsca, po których chciałby pojeździć. One niekoniecznie muszą być obok siebie. My trochę dociągamy ten świat i go przekłamujemy. Robimy to po to, aby jak najwięcej tych rzeczy wcisnąć do naszego świata - mówił artysta techniczny.

Czytaj także:

Twórcy zgodnie stwierdzili, że jeszcze w tym roku podadzą datę premiery. 

REKLAMA

Więcej w nagraniu.

***

Audycja: 24. poziom
Prowadzący: Przemysław Pawełek
Goście: Krzysztof Bosko, Mateusz Bilko, Paweł Kania
Data emisji: 11.08.2024
Godzina emisji: 20.32

PR24/egz/wmkor

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej