X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Reklamacje źle wykonanych usług

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2017 21:30
Źle położone kafelki, nieudana fryzura, zniszczona w pralni marynarka. Wszelkiego rodzaju usługi również można reklamować. Jakie prawa przysługują konsumentom w tym zakresie wyjaśniała w audycji Pogotowie Konsumenckie prawniczka Paulina Rutkowska.
Audio
  • 06.04.2017 Jak reklamować źle wykonane usługi? Gość: prawniczka Paulina Rutkowska.
Zdjęcie ilustracyjne.
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: fot.pixabay.com

Gość tłumaczyła, że w przypadku usług najczęściej również zawieramy umowę: zlecenie lub o dzieło. – Dana osoba ma za zadanie dostarczyć nam konkretny efekt – mówiła. Paulina Rutkowska podkreśliła, że nie ma wymogu, by umowę zawierać na piśmie, jest to jednak korzystniejsze dla konsumenta. W razie mankamentów znacznie łatwiej udowodnić wówczas, że praca została wykonana niezgodnie z założeniami. Prawniczka wskazywała także, że jeśli druga osoba uchyla się od zawarcia umowy, warto sprawdzić w rejestrach, czy nie jest oszustem.

Paulina Rutkowska odniosła się m.in. do źle wykonanej usługi prania. – Jeśli nasza rzecz została zniszczona, nie tylko przysługuje nam reklamacja w postaci naprawy czy powtórzenia usługi, ale możemy pokusić się o odszkodowanie za zniszczenie rzeczy – zaznaczyła. 

W audycji gość odpowiadała również na pytania słuchaczy.

Więcej w nagraniu.

Gospodarzem programu był Dominik Olędzki.

Polskie Radio 24/ip

____________________

Data emisji: 06.04.2017

Godzina emisji: 21:33


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak