more_horiz

Reklamacje źle wykonanych usług

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2017 21:30
Źle położone kafelki, nieudana fryzura, zniszczona w pralni marynarka. Wszelkiego rodzaju usługi również można reklamować. Jakie prawa przysługują konsumentom w tym zakresie wyjaśniała w audycji Pogotowie Konsumenckie prawniczka Paulina Rutkowska.
Audio
  • 06.04.2017 Jak reklamować źle wykonane usługi? Gość: prawniczka Paulina Rutkowska.
Zdjęcie ilustracyjne.
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: fot.pixabay.com

Gość tłumaczyła, że w przypadku usług najczęściej również zawieramy umowę: zlecenie lub o dzieło. – Dana osoba ma za zadanie dostarczyć nam konkretny efekt – mówiła. Paulina Rutkowska podkreśliła, że nie ma wymogu, by umowę zawierać na piśmie, jest to jednak korzystniejsze dla konsumenta. W razie mankamentów znacznie łatwiej udowodnić wówczas, że praca została wykonana niezgodnie z założeniami. Prawniczka wskazywała także, że jeśli druga osoba uchyla się od zawarcia umowy, warto sprawdzić w rejestrach, czy nie jest oszustem.

Paulina Rutkowska odniosła się m.in. do źle wykonanej usługi prania. – Jeśli nasza rzecz została zniszczona, nie tylko przysługuje nam reklamacja w postaci naprawy czy powtórzenia usługi, ale możemy pokusić się o odszkodowanie za zniszczenie rzeczy – zaznaczyła. 

W audycji gość odpowiadała również na pytania słuchaczy.

Więcej w nagraniu.

Gospodarzem programu był Dominik Olędzki.

Polskie Radio 24/ip

____________________

Data emisji: 06.04.2017

Godzina emisji: 21:33


Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak