X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

24. Poziom: Fenomen aplikacji Pokemon GO

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2016 15:15
Niemal 500 mln dolarów zarobiła na aplikacji Pokemon GO firma Niantic Labs. Popularność produktu przebiła najśmielsze oczekiwania twórców, tym bardziej, że wynik został osiągnięty w ciągu niespełna dwóch miesięcy od czasu premiery. W najnowszej audycji 24. Poziom rozmawialiśmy o fenomenie aplikacji i światowej modzie na łapanie Pokemonów.
Audio
  • 03.09.16 dr Karol Jachymek: „W dniu premiery aplikacji Pokemon GO Google oszalały (…)”.
Dzięki wykorzystaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej, gracz wyposażony w smartfon z kamerą ma możliwość chwytania pokemonów, pojawiających się na jego ekranie. Używa technologii GPS do ustalenia lokalizacji gracza, a także aparatu do generowania świata rozszerzonej rzeczywistościfot.pixabay.com
Dzięki wykorzystaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej, gracz wyposażony w smartfon z kamerą ma możliwość „chwytania” pokemonów, pojawiających się na jego ekranie. Używa technologii GPS do ustalenia lokalizacji gracza, a także aparatu do generowania świata rozszerzonej rzeczywistości/fot.pixabay.com

Pokemon GO to gra, która wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości – zmusza ludzi do wyjścia na zewnątrz i spacerowania po mieście. Stworzony przez użytkownika bohater, porusza się po rzeczywistej mapie okolicy i łapie wirtualne stworki, które były bohaterami kultowego serialu Pokemon.

– Bez wątpienia na całe szaleństwo wokół aplikacji złożył się sentyment do niezapomnianego serialu. Jest ona także łatwo dostępna i darmowa. Połączenie geolokacji oraz rozszerzonej rzeczywistości było czymś nowym dla przeciętnego użytkownika smartfona i również złożyło się na niesamowity sukces aplikacji – powiedział Patryk Fijałkowski z serwisu Polygamia.

Aplikacja Pokemon GO przez długi czas była najlepiej zarabiającą aplikacja na świecie. Jednak niedawno liczba aktywnych graczy spadła z 45 do 30 milionów. Niektórzy widzą w tym początek końca gry.

– W Polsce wakacje pozostają już tylko wspomnieniem, rozpoczął się rok szkolny, za niedługo nadejdzie jesienna plucha i następnie zimowe mrozy. Sądzę, że te właśnie okoliczności spowodują jeszcze większy odpływ użytkowników aplikacji. Podobnie będzie w innych częściach świata. Poza tym nie widzę za bardzo możliwości jej rozwoju, a wiadomo, że każda formuła kiedyś się wyczerpuje – zaznaczył dr Karol Jachymek.

Ponadto w audycji recenzent Kuba Lech podzielił się swoimi wrażeniami z testowania gry Homeworld: Deserts of Kharak.

Nie zabrakło także przeglądu najważniejszych informacji ze świata gier i nowych technologii.

Gospodarzami 24. Poziomu byli Kasia Gizińska i Przemek Pawełek.

Polskie Radio 24/db

Data emisji: 03.09.16

Godzina emisji: 14:15

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak