24. Poziom: Światowy sukces Lords of the Fallen

Budżet wynoszący 42 mln złotych, 170 osób biorących udział w projekcie, ponad 200 tys. egzemplarzy sprzedanych tuż po premierze. „Lords of the Fallen” - największa zeszłoroczna polska produkcja w sektorze gier wideo świętuje sukces na światowych rynkach.

2015-03-21, 20:30

24. Poziom: Światowy sukces Lords of the Fallen
Twórcy gry Lords of the Fallen, dysponowali bajońskim jak na polskie realia budżetem 42 miliony złotych/fot.materiały producenta

Posłuchaj

21.03.15 Błażej Żywiczyński: „Spotykaliśmy się z opiniami, że niektórzy gracze specjalnie dla Lords of the Fallen kupili sobie konsole nowej generacji (…)”.
+
Dodaj do playlisty

W najnowszym odcinku 24. Poziomu Tomasz Gop oraz Błażej Żywiczyński ze studia CI Games podsumowali oceny i wyniki polskiego hitu po pięciu miesiącach od premiery. Zaprezentowali także najnowszy dodatek do gry „Ancient Labyrinth”.

Mroczny klimat

W Lords of the Fallen akcja rozgrywa się w starożytnej krainie, w której ludzkość zbuntowała się przeciwko tyranii panującego boga i zabiła go. Jednak po jego śmierci w fikcyjnej krainie pojawili się demoniczni słudzy zdetronizowanego bóstwa, którzy pragną krwawej zemsty. Gracz wciela się w postać Harkyna, tajemniczego i ponurego zabijaki, którego zadaniem jest walka z zastępami wysłanników zła.

– Harkyn jest kryminalistą wypuszczonym z więzienia, którego zadaniem jest wsparcie ludzkości w walce z wysłannikami upadłego boga. Wraz z innymi współwięźniami zostaje wypuszczony na wolność w zamian za robienie tego, w czym jest najlepszy. Mam tu na myśli walkę i zabijanie – wyjaśnił Błażej Żywiczyński.

Labirynt w bibliotece

Lords of the Fallen: Ancient Labyrinth to pierwszy duży dodatek do podstawowej wersji gry. Na gracza czekają nowi przeciwnicy, przedmioty i zagadki. Przygodę wieńczy starcie z niewidzianym wcześniej bossem. Pojawia się również nowa lokacja, którą jest tytułowy labirynt w prastarej bibliotece.

– W labiryncie oczywistą trudnością jest znalezienie odpowiedniej drogi, którą powinien poruszać się bohater. To właśnie w sercu budowli znajduje się przeciwnik, do którego musimy dotrzeć. Wiele fragmentów lokacji jest ruchomych, co sprawia dodatkowy kłopot – podkreślił Tomasz Gop .

W 24. Poziomie nie zabrakło także przeglądu najważniejszych informacji ze świata gier i nowych technologii.

Polskie Radio 24/db

Polecane

Wróć do strony głównej