24. Poziom: Rok 2016 w świecie gier
W magazynie 24. Poziom podsumowaliśmy rok 2016 w świecie gier. Gośćmi Polskiego Radia 24 byli Dawid Muszyński z portalu „naekranie.pl”, Bartłomiej Sieja z „Gamezilli” i Bartek Dramczyk z magazynu „Pixel”.
2016-12-31, 15:04
Posłuchaj
Mijający rok w świecie gier komputerowych stał pod znakiem wirtualnej rzeczywistości. – Rok 2016 był pierwszym, w którym VR próbował się zadomowić w przestrzeni gier komputerowych. To był pierwszy rok, w którym przeciętny Kowalski mógł za niezbyt duże pieniądze kupić zestaw do tego typu gier – mówił w Polskim Radiu 24 Bartłomiej Sieja. – Siłą napędową rynku gier jest obecnie VR – przyznał Bartek Dramczyk.
Z opinią publicysty „Gamezilli” nie zgodził się Dawid Muszyński. – 1800 złotych za sprzęt to nie jest mało. Zwłaszcza że nie ma jeszcze na rynku zbyt wiele gier, które wykorzystują technologię VR – zauważył dziennikarz, oceniając przy tym, że dużym przełomem w ostatnich miesiącach była ekspansja technologii 4K. – Niedługo może się okazać, że wszyscy będziemy musieli zmienić telewizory, by w pełni podziwiać grafikę stworzoną przez producentów – mówił Dawid Muszyński.
Więcej w całym programie.
Gospodarzami audycji 24. Poziom byli Przemysław Pawełek i Katarzyna Gizińska.
REKLAMA
Polskie Radio 24
24 Poziom w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje
_____________________
Data emisji: 31.12.16
Godzina emisji: 14.15
REKLAMA