Reklama przereklamowana?
Przed Świętami Bożego Narodzenia trwa okres prawdziwych żniw dla handlowców. Wokół kuszą reklamy: przeceny, promocje, wyprzedaże.
2017-12-10, 07:30
Posłuchaj
09.12.17 Interakcje
Dodaj do playlisty
Konsumentom może się wydawać, że jesteśmy na nie odporni, że mamy swoje zdanie i nie damy sobie niczego wmówić. Czy tak faktycznie jest? Czy dajemy sobą manipulować? Co, gdy jesteśmy poddawani reklamom, które z pozoru nie wyglądają jak reklamy?
Gośćmi audycji byli: Marta Wiercińska z firmy badawczej Gemius oraz dr Grzegorz Pochwatko, psycholog z Instytutu Psychologii PAN
Audycje prowadziła: Agnieszka Furtak-Bilnik.
Polskie Radio 24
____________________
Interakcje w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje