X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Redakcja Polska

Instytut Adama Mickiewicza od 20. lat promuje polską kulturę za granicą

22.09.2020 10:45
Dotychczasowe osiągnięcia placówki to projekty kulturalne w 70. krajach na pięciu kontynentach oraz blisko 5 550 wydarzeń, które obejrzało 52 miliony widzów.
Audio
  • Działalność Instytutu Adama Mickiewicza. Rozmowa z dyr. Barbarą Schabowską [posłuchaj]
Siedziba Instytutu Adama Mickiewicza w Warszawie
Siedziba Instytutu Adama Mickiewicza w WarszawieFoto: materiały prasowe/IAM

Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego marki Polska poprzez aktywny udział w międzynarodowej wymianie kulturalnej. Wszystkie projekty prowadzone przez Instytut sygnowane są flagową marką Culture.pl.

- Projekty, które realizujemy za granicą, mają wspierać polską obecność, polską politykę zagraniczną i budować relacje w świecie kultury. Można powiedzieć, że wykorzystujemy polską kulturę do budowania siły marki polskiej – mówi nowa dyrektor IAM Barbara Schabowska.

Cele strategiczne Instytutu Adama Mickiewicza to także utrzymanie i umacnianie pozycji Polski jako docenianego i poszukiwanego partnera międzynarodowych instytucji kultury a także wzmocnienie obecności polskiej kultury w krajach sąsiednich oraz budowanie wokół Polski wpływowego środowiska twórców, krytyków, naukowców i dziennikarzy inspirowanych polską sztuką, dziedzictwem i kulturą.

O tym, jak promować polską kulturę za granicą, o kierunkach tej promocji oraz o tegorocznych projektach i o planach na rok przyszły, Barbara Schabowska, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza, opowiedziała w rozmowie z Ewą Plisiecką.