X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Polskie mięso na amerykańskie grille. Otwiera się ogromny rynek

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2019 13:10
Są szanse na zwiększenie eksportu polskiego mięsa i przetworów na rynek północnoamerykański, nawet mimo niedawnej afery związanej z nielegalnym ubojem bydła koło Ostrowi Mazowieckiej.
Audio
  • O szansach na zwiększenie eksportu polskiego mięsa na rynki Stanów Zjednoczonych i Kanady - była mowa w radiowej Jedynce w audycji przygotowanej przez Dariusza Kwiatkowskiego.
Amerykanie są zainteresowani importem nie tylko wieprzowiny.
Amerykanie są zainteresowani importem nie tylko wieprzowiny.Foto: Pixabay

Takie wnioski płyną z rozmów podczas seminarium, w którym wzięli udział goszczący w Polsce importerzy mięsa ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Spotkanie odbyło się pod hasłem „Wysoka jakość europejskiego mięsa - tradycja i pasja”.

- Zdarzenie z ubojni w Kalinowie nie było przywoływane podczas spotkania - wyjaśniała w radiowej Jedynce Sabina Klimek - wiceprezes Polsko-Amerykańskiej Izby Handlowej Północny-Wschód.

Jak poinformowała - Amerykanie są zainteresowani importem nie tylko wieprzowiny.

W ubiegłym roku eksport polskiej wieprzowiny do Stanów Zjednoczonych wyniósł 60 tysięcy ton, a do Kanady 14 tysięcy.

Dariusz Kwiatkowski, ak, NRG

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

CETA: kto na porozumieniu UE - Kanada zyska, a kto straci?

Ostatnia aktualizacja: 17.02.2017 15:18
Parlament Europejski zatwierdził umowę o wolnym handlu z Kanadą. Ma ona wejść w życie już od kwietnia. CETA znosi niemal wszystkie cła i bariery pozataryfowe, a także liberalizuje handel usługami między UE a Kanadą.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polska żywność coraz lepiej radzi sobie w USA. Rozmowy wiceministra rolnictwa w Waszyngtonie

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2017 08:04
Wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi Jacek Bogucki poinformował, że w pierwszych miesiącach eksport polskich produktów do USA wzrósł o kilkadziesiąt procent. Jacek Bogucki przebywa w Waszyngtonie, gdzie zabiega o zniesienie barier handlowych dla polskich jabłek i drobiu.
rozwiń zwiń

Czytaj także

CETA otwiera przed polskimi firmami nowe możliwości. Ale jak zaistnieć na tamtejszym rynku?

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2017 09:50
Światowe media doniosły, że osiągnięto porozumienie polityczne dotyczące podpisania umowy o wolnym handlu między Unią Europejską a Japonią. Zarazem pojawiają się pierwsze refleksje związane z praktycznymi efektami takiego porozumienia z Kanadą.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Drobiarze szukają nowych rynków

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2018 07:57
 W minionym roku wyprodukowano w Polsce około dwóch milionów 300 tysięcy ton mięsa drobiowego, co daje nam pierwsze miejsce w Europie. Z tego 40% zostało sprzedane za granicę, głównie do Unii Europejskiej. Tam polscy drobiarze ze względu na przewagi cenowe utrzymają silną pozycję. Jednak dla dalszego rozwoju konieczne jest zwiększenie sprzedaży na rynkach krajów trzecich.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Producenci mięsa szukają odległych rynków

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2019 11:20
Po wizycie przedstawicieli Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w Japonii jest szansa, że tamtejszy rynek otworzy się bardziej na import polskiego mięsa. 
rozwiń zwiń