X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Państwowi usługodawcy mocni w cyberobsłudze

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2019 13:20
25 serwisów internetowych usługodawców państwowych i tyle samo z sektora prywatnego sprawdzono pod kątem tego, jak radzą sobie z obsługą klientów w internecie. pod lupę wzięto 5 obszarów administrację, kulturę, oświatę, transport i ochronę zdrowia.
Audio
  • O tym, że w Polsce w usługach świadczonych przez internet sektor publiczny radzi sobie nie gorzej od prywatnego, a nawet go wyprzedza - była mowa w radiowej Jedynce w audycji przygotowanej przez Sylwię Zadrożną.
Badania pokazują, że w Polsce sektor publiczny jeśli chodzi o część serwisów wygrywa w cyfrowym świecie z sektorem prywatnym.
Badania pokazują, że w Polsce sektor publiczny jeśli chodzi o część serwisów wygrywa w cyfrowym świecie z sektorem prywatnym.Foto: Pixabay

Wyniki są zaskakujące, bo wbrew stereotypom sektor publiczny nie tylko nie przegrywa w cyfrowym świecie z sektorem prywatnym, ale wręcz minimalnie go wyprzedza -  ocenił w radiowej Jedynce Jacek Kowalczyk z Grant Thornton.

Zdecydowanie najlepiej wypadają państwowe instytucje kultury.  

Państwowi usługodawcy pokonali też sektor prywatny w obszarze oświaty. Dobrze zaprojektowany serwis internetowy z punktu widzenia użytkownika to taki, w którym można się szybko i łatwo odnaleźć.

Sama szata graficzna serwisu też powinna być czytelna i miła dla oka.

Z dobrych ocen dla sektora publicznego cieszy się Karol Manys z Ministerstwa Cyfryzacji. Jest coraz więcej serwisów, gdzie w jednym miejscu można znaleźć linki do stron internetowych wszystkich resortów, a także odnośniki do miejsc, w których można korzystać z usług e-administracji.

W badanym obszarze administracji i transportu oba sektory idą łeb w łeb. Najsłabiej wypadły państwowe szpitale, a na ich stronach można znaleźć najczęściej tylko strukturę organizacyjną danego szpitala i dane kontaktowe. Z drugiej strony mamy portal pacjenta dla osób korzystających z publicznej opieki zdrowotnej.

W te wakacje portal gov.pl będzie wzbogacany o kolejne funkcjonalności. 

Sylwia Zadrożna, ak, NRG

 

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak