Mała kluby fitness znikną z rynku?

Na polskim rynku fitness rządzą małe kluby. Ale to ostatni dzwonek, by bronić się i zacieśnić współpracę, bo inaczej wypchną je zagraniczne sieci - informuje "Puls Biznesu".

2014-11-25, 08:17

Mała kluby fitness znikną z rynku?
. Foto: Glow Images/East News

Zdaniem Roberta Kamińskiego, prezesa Polskiego Związku Pracodawców Fitness, w Polsce może dziś funkcjonować ok. 2,2 tys. rodzimych klubów fitness. Większość z nich to pojedyncze obiekty, ponad połowa działa na rynku zaledwie 3-5 lat.
- Największa polska sieć Calypso ma 21 klubów, w dalszej kolejności istnieje ok. 5-6 sieci, które posiadają do 10 klubów - mówi Robert Kamiński.
Rynek fitness celuje w seniorów >>>
Duże rozproszenie polskiego rynku fitness wpływa na zainteresowanie nim zagranicznych korporacji, które uważają, że drobne, pojedyncze kluby nie będą dla nich konkurencją. Ale nie tylko to zachęca je do inwestycji. Fitness to w Polsce bardzo młody rynek.

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej