Bank Pekao SA z nową strategią. Chce przyciągnąć klientów
Nowe, atrakcyjne konta dla klientów indywidualnych, współpraca z systemem płatności mobilnych BLIK, ciekawe propozycje dla studentów. Bank Pekao SA wprowadza rewolucyjne zmiany w bankowości detalicznej i zamierza mocno powalczyć o klientów – mówi wiceprezes banku, Marek Tomczuk.
2018-02-08, 08:14
Posłuchaj
- Wprowadzamy nowe konto - Przekorzystne - bo tak ono się nazywa. Jednym z wymiarów tej zmiany jest to, że to jest także konto dla młodych, studentów, ludzi do 26 roku życia. Dla studentów oferujemy to konto bez żadnych warunków aktywności, dając wszystkie korzyści, które mamy w regularnym koncie Przekorzystnym. Wzbogacamy to o koncept, który wspólne zbuydowaliśmy z instytutem ICAN. To jest coś, czego nikt nigdy na polskim rynku nie oferował. Jesteśmy pierwsi - wyjaśnia Marek Tomczuk.
Chodzi o darmowy dostęp do platformy e-learningowej ICAN. Instytut specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerów i pracowników w zakresie umiejętności, które nie są przedmiotem nauczania w szkołach wyższych. Witold Jankowski, prezes ICAN Institute, zarazem redaktor naczelny Harvard Business Review mówi, ze są to przede wszystkim takie zagadnienia jak budowanie relacji czy wyznaczanie sobie celów.
- W dzisiejszym świecie stają się to absolutnie kluczowe kompetencje. W związku z tym zaproponowaliśmy stworzenie nowoczesnej platformy, która umożliwi studentom ukończenie konkretnych kursów, do których dostęp będzie bezpłatny. To bogata platforma e-learningowa, która daje silne 'turbodoładowanie' w zakresie różnych kompetencji dla studentów - mówi Witold Jankowski.
Szybkie płatności
Ale to nie koniec zmian. Jak zapowiada Prezes Polskiego Standardu Płatności Dariusz Mazurkiewicz, począwszy od drugiego kwartału tego roku, aplikacja mobilna PeoPay Banku Pekao SA zostanie wzbogacona o kody i funkcję BLIK.
REKLAMA
- To krok milowy na drodze rozwoju i popularyzacji tego typu płatności w Polsce - dodaje.
Prostota i innowacyjność
- Wspieramy Polski Standard Płatności przede wszystkim jako coś, co zostało wymyślone tutaj. Widzimy, jak mocno zmienia się dziś bankowość, chcemy zmieniać szybciej, niż zmienia się rynek. Stawiamy na łatwość, na proste, atrakcyjne konta. Stawiamy mocno na studentów i na innowacje – deklaruje Michał Krupiński, prezes Banku Pekao SA
Bank Pekao SA dziś ma 4 mln klientów, co stanowi 11 procent rynku. W tym roku zamierza sprzedać co najmniej 400 tysięcy nowych rachunków. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i dotychczasowych klientów banku.
Naczelna Redakcja Gospodarcza, Jedynka, Aleksandra Tycner, md
REKLAMA
REKLAMA