Awaria ING BankOnLine usunięta

Bank ING miał dziś poważne problemy z dostępem do systemu bankowości internetowej. Awaria została usunięta po 4 godzinach.

2011-05-31, 17:55

Awaria ING BankOnLine usunięta
ING Bank awaria systemu internetowego. Foto: IAR

Rzecznik prasowy ING Bank Piotr Utrata po godz. 19 zapewnił, że awaria została usunięta. Klienci nie mieli więc dostępu do usług internetowych banku przez około 4 godziny.

Problemy pojawiły się tuż po godz. 15. Po kliknięciu w link prowadzący do strony logowania, klient banku jest przekierowywany na stronę z informacją: "Serwis ING BankOnLine niedostępny. Obecnie występują przejściowe trudności związane z dostępem do systemu ING BankOnLine.Nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Prosimy spróbować później. Za utrudnienia przepraszamy."

Problemy nie dotyczyły jedynie dostępu do rachunków bankowych za pomocą internetu. Nie działała bankowość internetowa, infolinia a rzecznik banku ostrzegał, że mogą być kłopoty ze zrealizowaniem operacji finansowych w oddziałach. Jednocześnie dodał, że problemy nie dotyczyły płatności za pomocą kart kredytowych i debetowych. Klienci bez przeszkód mogli korzystać z kart płatniczych i bankomatów.

 

REKLAMA

ab, man

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej