X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

Planogramy

Ostatnia aktualizacja: 04.01.2019 13:40
Planogramy to stosowane przez wszystkie sieci handlowe układy półek i alejek sklepowych, które są pogrupowane według kategorii.
Audio
  • Czym są planogramy stosowane przez wszystkie sieci handlowe, wyjaśnia Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu Dla Handlu./Marcin Jagiełowicz, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.

Do niedawna sklepy przeprowadzały klienta przez "tor przeszkód" zanim kupił to po co przyszedł. Towary najświeższe i codziennego użytku znajdowały się na końcu sklepu.

3-4 lata temu ten trend się odwrócił. Teraz sieci handlowe prowadzą klienta, zaczynając od towarów najświeższych (warzyw, pieczywa czy mięs).

− Klient ma zostać przekonany, że to jest miejsce z najświeższą ofertą i z najzdrowszymi produktami - mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu Dla Handlu.

Marcin Jagiełowicz, NRG, jk


Logo NBP
Zobacz więcej na temat: handel konsument NBP
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak