X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Połowa Polaków mówi "nie" wspieraniu LGBTQ+ przez komercyjne firmy

Ostatnia aktualizacja: 26.06.2019 11:21
Polacy są podzieleni w ocenie, czy marki powinny angażować się we wspieranie społeczności LGBTQ+. Niemal połowa jest przeciwna. Co czwarta osoba jest za. Jak wynika z raportu agencji mediowej Wavemaker, większość konsumentów uważa, że firmy powinny zachować neutralność światopoglądową.
Ponad połowa badanych przez Wavemaker podejrzewa czysto marketingowe intencje firm angażujących się we wsparcie mniejszości
Ponad połowa badanych przez Wavemaker podejrzewa czysto marketingowe intencje firm angażujących się we wsparcie mniejszościFoto: PAP/EPA/STEPAN FRANKO

Jak pokazuje analiza Wavemaker, 45 proc. polskich internautów jest raczej lub zdecydowanie przeciwnych angażowaniu się marek we wsparcie społeczności LGBTQ+. 26 proc. osób tego typu działania popiera, a 29 proc. wyraża wobec tego obojętność.


pap_marszlgbt1200.jpg
Marsz LGBT pod patronatem prezydent Gdańska. Prowokacyjna plansza

Jak wynika z badania, zaangażowanie marek w aktywność wokół kwestii LGBTQ+ popiera więcej kobiet (31 proc.) niż mężczyzn (20 proc.).

Sześciu na dziesięciu badanych konsumentów uważa, że firmy powinny być neutralne w kwestiach światopoglądowych. Tylko 12 proc. badanych wyraźnie oczekuje od marek zaangażowania w sprawy społeczno-ideologiczne, dla 30 proc. jest to obojętne.

W opinii CEO Wavemaker Pawła Gali badanie nie jest jednoznaczną wskazówką dla firm ws. społeczności LGBTQ+.

***

Wavemaker badał postawy konsumentów wobec zaangażowania marek we wsparcie LGBT w czerwcu 2019 roku metodą wywiadów internetowych wśród 1 tys. polskich internautów.

wirtualnemedia.pl/wpolityce.pl

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Najpierw związki partnerskie, potem adopcja dzieci? Kontrowersyjne słowa Pawła Rabieja

Ostatnia aktualizacja: 15.03.2019 11:49
Falę komentarzy wywołała wypowiedź Pawła Rabieja, wiceprezydenta Warszawy, dla "Dziennika Gazety Prawnej", dotycząca adopcji dzieci przez osoby homoseksualne. - Dobrze, że postulaty środowiska politycznego Pawła Rabieja zostały wypowiedziane wprost. Dziecko ma prawo do wychowania przez mamę i tatę, a to, co mówi Rabiej, stoi w kontrze do tego prawa - ocenia Marek Grabowski z Fundacji Mamy i Taty.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Marek Sawicki o Koalicji Europejskiej: związki partnerskie nie z PSL

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2019 16:35
- Jeśli Platforma będzie chciała wprowadzać związki partnerskie, to nie w koalicji z Polskim Stronnictwem Ludowym. Nie zgadzamy się na związki partnerskie, liberalizację aborcji czy walkę z Kościołem - powiedział w poniedziałek Marek Sawicki, poseł PSL.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Platforma Obywatelska: związki partnerskie po wyborach

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2019 10:48
Prominentni politycy PO, Andrzej Halicki i Tomasz Siemoniak, zapowiadają, że Platforma Obywatelska przedłoży po jesiennych wyborach parlamentarnych projekt ustawy dot. związków partnerskich. Dyskusję na ten temat wywołała kontrowersyjna wypowiedź Rafała Grupińskiego, który stwierdził, że "nie eksponujemy tego za bardzo, ale (...) wrócimy do tematu po dwudziestym którymś października".
rozwiń zwiń