Większość Polaków przeciw promocji środowisk LGBT przez firmy. Zobacz najnowszy sondaż
60 proc. Polaków sprzeciwia się promocji postulatów ruchu LGBT przez firmy, a 11 proc. to popiera - wynika z sondażu pracowni Social Changes dla portalu wpolityce.pl.
2019-07-09, 16:47
Pracownia Social Changes zadała pytanie respondentom "Czy w Pani/Pana ocenie firmy powinny angażować się w promocję środowisk LGBT (lesbijki, homoseksualiści, biseksualiści, transseksualiści)?
Powiązany Artykuł
Mocne oświadczenie Kościoła ws. narzucania ideologii LGBT
"Zdecydowanie nie" odpowiedziało 35 proc. badanych, a "raczej nie" 25 proc. - czyli w sumie promocji LGBT przez firmy sprzeciwia się 60 proc. Polaków. 2 proc. badanych odpowiedziało "zdecydowanie tak", a 9 proc. "raczej tak", co w sumie daje 11 proc. 29 proc. badanych nie ma zdania.
Sondaż przeprowadzono w kontekście głośnej sprawy pracownika IKEI, który sprzeciwił się polityce firmy afirmującej LGBT.
dn/wpolityce.pl
REKLAMA
REKLAMA