K. Czabański o udziale mediów publicznych w akcji "Polska pod Krzyżem": ukoronowanie zmian
- Zaangażowanie mediów publicznych w relację z tego wydarzenia, towarzyszenie dziennikarskie tej akcji, pokazuje, jaka zmiana nastąpiła w mediach publicznych. My tę zmianę obiecywaliśmy w kampanii wyborczej cztery lata temu - powiedział w TVP Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
2019-09-14, 20:28
Posłuchaj
W rozmowie z TVP Krzysztof Czabański powiedział, że podczas kampanii wyborczej wielokrotnie spotykał się z krytyką mediów publicznych, którą sam podzielał. - Przyrzekaliśmy, w tym ja, że dokonamy zmian, jeżeli wygramy wybory. Zmieniliśmy i to jest symboliczne ukoronowanie tej zmiany - powiedział Krzysztof Czabański.
Powiązany Artykuł
Bp Wiesław Mering: zaprośmy Boga do naszych serc i domów
Krzysztof Czabański zauważył, że duża część mediów elektronicznych zignorowała dzisiejszą, masową akcję.
- Patrzyłem na największe portale internetowe. Nie było ani słowa o akcji "Polska pod Krzyżem", a proszę sobie uświadomić, że to nie jest tylko we Włocławku. Ona odbywa się w około 700 miejscach w Polsce - przypomniał przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
Kilkadziesiąt tysięcy ludzi na wydarzeniu we Włocławku
REKLAMA
Spotkanie modlitewne "Polska pod Krzyżem" we Włocławku zgromadziło kilkadziesiąt tysięcy ludzi.
>>>[CZYTAJ WIĘCEJ] "Polska pod Krzyżem". L. Dokowicz: całe narody podejmują decyzję o apostazji
"Polska pod Krzyżem" to zaproszenie wszystkich Polaków do osobistego nawrócenia i powrotu do Boga. Wydarzenie patronatem medialnym objęło Polskie Radio. Od północy do godz. 3.00 na antenie Programu 1 Polskiego Radia wyemitowana zostanie specjalna audycja, w której znajdą się m.in. relacje z nocnego czuwania.
W niedzielę materiały podsumowujące spotkanie modlitewne pojawią się w audycji "Familijna Jedynka" oraz w "Muzycznych rozmowach" w radiowej Trójce.
REKLAMA
bb
REKLAMA