NFZ udostępnił na swojej stronie czatbota ws. koronawirusa
- Na portalu pacjent.gov.pl udostępniliśmy czatbota odpowiadającego na pytania dotyczące koronawirusa - poinformował w niedzielę na Twitterze, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, Adam Niedzielski.
2020-03-22, 17:55
Powiązany Artykuł

Na portalu pacjent.gov.pl zamieszczane są informacje o koronawirusie, m.in. gdzie szukać pomocy, jeśli podejrzewa się u siebie zakażenie i jakie środki ostrożności zachować, by zmniejszyć ryzyko zarażenia.
Najczęściej zadawane pytania
Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.
"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP (Telefonicznej Informacji Pacjenta)" - napisał prezes NFZ.
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590.
REKLAMA
pkur
REKLAMA
Najnowsze
43h