NFZ udostępnił na swojej stronie czatbota ws. koronawirusa

- Na portalu pacjent.gov.pl udostępniliśmy czatbota odpowiadającego na pytania dotyczące koronawirusa - poinformował w niedzielę na Twitterze, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, Adam Niedzielski.

2020-03-22, 17:55

NFZ udostępnił na swojej stronie czatbota ws. koronawirusa
zdjęcie ilustracyjne. Foto: PAP/Rafał Guz

Powiązany Artykuł

karetka pogotowie koronawirus east news 1200.jpg

Na portalu pacjent.gov.pl zamieszczane są informacje o koronawirusie, m.in. gdzie szukać pomocy, jeśli podejrzewa się u siebie zakażenie i jakie środki ostrożności zachować, by zmniejszyć ryzyko zarażenia.

Najczęściej zadawane pytania

Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.

"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP (Telefonicznej Informacji Pacjenta)" - napisał prezes NFZ.
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590.

REKLAMA

pkur

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej

Najnowsze