Warszawski ratusz będzie się reklamował na przystankach. Spółka Agory zarobi miliony złotych

Władze Warszawy podpisały nową umowę z należącą do Agory spółką AMS - informuje portal wirtualnemedia.pl. Umowę zawarto bez przetargu, w tzw., trybie z wolnej ręki. Wydawca "Gazety Wyborczej" zarobi na kontrakcie 3 mln zł. Jak przypomina portal tvp.info, to kolejne miliony złotych, jakie ratusz w czasie prezydentury Rafała Trzaskowskiego kieruje do spółki, która w ostatnim czasie zasłynęła z "włamań" do wiat przystankowych i plakatów szkalujących ministra zdrowia.

2020-07-15, 14:40

Warszawski ratusz będzie się reklamował na przystankach. Spółka Agory zarobi miliony złotych
Zdj. ilustracyjne. Foto: Adam Burakowski/REPORTER

Jak podają wirtualnemedia.pl, nowy kontrakt dotyczy prowadzenia działań informacyjnych na citylightach znajdujących się na wiatach przystankowych.

Na wyłączność

Powiązany Artykuł

1200.jpg
"Wniosek bardzo szybko". Kolejna obietnica Trzaskowskiego ws. ulicy Lecha Kaczyńskiego

"Umowę zawarto bez przetargu, w tzw. trybie z wolnej ręki. Władze Warszawy uzasadniają, że AMS jest jedyną firmą, która może na ich zlecenie prowadzić kampanie miasta na citylightach zlokalizowanych na wiatach przystankowych na terenie Warszawy" - czytamy w artykule.

Czytaj także:

AMS ma wyłączność na działalność i sprzedaż powierzchni i reklamowej na wiatach przystankowych komunikacji miejskiej. Tvp.info przypomina, że warszawską tzw. uchwałę krajobrazową na początku roku zaczął badać UOKiK. Wynikało to z wątpliwości, czy przyjęty przez władze stolicy dokument nie tworzy "monopolu jednej spółki".

REKLAMA

Jak twierdzą wirtualnemedia.pl, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej są jednym z najczęściej występujących nośników reklamowych na terenie Warszawy. Wiaty przystankowe z powierzchniami reklamowymi są umiejscowione w każdej dzielnicy, dzięki czemu kampanie informacyjne z ich wykorzystaniem dają największe zasięgi.

Powiązany Artykuł

1200 man.jpg
Usługi komunalne w Warszawie w rękach zagranicznych firm. Alarmujące informacje Sebastiana Kalety

Kolejna umowa

To nie pierwsza warta miliony złotych umowa stołecznego ratusza z AMS. Portal zyciestolicy.pl opisywał, że wydawca "Gazety Wyborczej" zainkasował "ponad 4 mln zł na akcje promocyjne za czasów prezydentury Rafała Trzaskowskiego".

Tvp.info zwraca uwagę, że "na finiszu kampanii prezydenckiej, tuż przed pierwsza turą głosowania, na portalu wyborcza.pl ukazał się sponsorowany artykuł pt. »Warszawa zmienia się na naszych oczach«, w którym opisano, jak dzięki Rafałowi Trzaskowskiemu - w ocenie autorów publikacji - zmieniła się stolica". W tekście mocno "wychwalano" zasługi Trzaskowskiego dla miasta. Artykuł podpisano jako "Materiał promocyjny partnera".

tvp.info, wirtualnemedia.pl, paw/

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej