Sprzedawca zaatakowany nożem, bo nie uznał reklamacji. Policja poszukuje napastnika z Warszawy
W sobotę w sklepie Żabka przy ul. Wólczyńskiej w Warszawie doszło do sprzeczki klienta z ekspedientem. Podczas awantury mężczyzna ranił pracownika sklepu nożem i uciekł. Jest poszukiwany.
2020-11-01, 15:10
Komisarz Piotr Świstak z zespołu prasowego Komendy Stołecznej Policji przekazał, że do zdarzenia doszło w sobotę około godz. 9.40. Z informacji zebranych przez funkcjonariuszy wynika, że do konfliktu pracownika Żabki z klientem doszło z powodu zakupu, którego mężczyzna dokonał dzień wcześniej.
Powiązany Artykuł
Strzelanina w Stalowej Woli. Dwóch mężczyzn jest rannych, policja szuka sprawców
Sprawca w piątek kupił doładowanie do telefonu, ale najprawdopodobniej nie działało. Następnego dnia pojawił się w sklepie ponownie i chciał złożyć reklamację. Gdy sprzedawca jej nie przyjął, doszło do awantury - powiedział Świstak.
Ranny sprzedawca
Klient wyszedł z Żabki, po drodze przewracając towar na półkach. Pracownik wybiegł za nim przed sklep i wtedy został zaatakowany nożem.
Sprzedawca ma rany na twarzy, ręce i brzuchu. Trafił do szpitala, a sprawca uciekł – podał policjant.
REKLAMA
Funkcjonariusze szukają mężczyzny. Zabezpieczyli monitoring ze sklepu i zapis z kamer umieszczonych na zewnątrz budynku.
Informację pierwszy podał portal TVNwarszawa.pl
jp
REKLAMA