Anteny Polskiego Radia w czołówce najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych
Dwie anteny Polskiego Radia: Polskie Radio 24 i Program 1 Polskiego Radia znalazły się na podium w rankingu najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych w październiku 2020 r.
2020-11-12, 18:36
Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w październiku 2020 roku Polskie Radio 24 było cytowane przez inne media 1284 razy, co pozwoliło na zajęcie drugiego miejsca i wzrost o dwie pozycje w rankingu. Na podium znalazł się także Program 1 Polskiego Radia z wynikiem 1189 cytowań i podobnym wzrostem. O dwa oczka wyżej znalazła się też Radiowa Trójka (330 cytowań).
Powiązany Artykuł

Sellin: monopol w przestrzeni medialnej szczególnie szkodliwy dla interesu narodowego
Natomiast w rankingu ogólnym w kategorii "Najbardziej opiniotwórcze media" pozycja Programu 1 Polskiego Radia w październiku wzrosła aż o dziesięć miejsc. Z kolei o 7 miejsc wzrosła pozycja Polskiego Radia 24.
Posłuchaj
REKLAMA
- Takie wzrosty pozycji w rankingu cytowalności to bardzo dobry wynik potwierdzający profesjonalizm naszego zespołu oraz wiarygodność Polskiego Radia. Oznacza to, że dostarczamy naszym słuchaczom i innym mediom szybko i sprawnie wartościowych, sprawdzonych, rzetelnych informacji odnoszących się do najważniejszych tematów z wydarzeń krajowych i zagranicznych - mówiła prezes zarządu Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
- Jest to możliwe dzięki naszym doświadczonym reporterom, dziennikarzom, korespondentom zagranicznym, wydawcom czy prowadzącym, którzy dbają o jakość i rzetelność przekazywanych informacji i że jesteśmy bardzo ważnym i cenionym źródłem informacji dla innych mediów i dla szerokiej opinii publicznej - dodała.
Szczególnie często cytowane przez inne media za Polskim Radiem były informacje dotyczące przygotowań szpitali do pandemii koronawirusa oraz sposobów zapobiegania zakażeniom.
Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 49 172 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych. Badanie dotyczyło okresu 1-31 października 2020 roku - podał Instytut Monitorowania Mediów.
REKLAMA

kb
REKLAMA