MOC RADIO - nowa inicjatywa Polskiego Radia i Rozgłośni Regionalnych

2021-03-19, 15:41

MOC RADIO - nowa inicjatywa Polskiego Radia i Rozgłośni Regionalnych
Studio Polskiego Radia. Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Polskie Radio/Jakub Szymczuk

Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia i Polskie Radio S.A. tworzą Związek Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO.

Powołanie Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO jest odpowiedzią na wielokrotnie wyrażaną przez Przewodniczącego KRRiT potrzebę konsolidacji całego rynku medialnego i reklamowego wokół nowych, zintegrowanych badań konsumpcji treści mediowych, tak oczekiwanych przez reklamodawców oraz nadawców radiowych, telewizyjnych i internetowych.


Posłuchaj

Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia Paweł Kwieciński o powołaniu Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO (IAR) 0:33
+
Dodaj do playlisty

 

MOC RADIO jest kolejnym krokiem, po MOC TV i Koalicji Marketerów, zmierzającym do porozumienia całego rynku mediów elektronicznych oraz rynku reklamowego i stworzenia nowych badań opartych na nowoczesnych, zintegrowanych sposobach pomiaru słuchalności, oglądalności i konsumpcji treści w internecie.

Otwarta formuła

- Zapraszamy wszystkich nadawców radiowych do Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO. Związek posiada otwartą formułę, a jego członkami mogą być wszyscy nadawcy radiowi posiadający koncesję do nadawania naziemnego analogowego i cyfrowego - mówi Paweł Paluch, przedstawiciel Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia i prezes zarządu Audytorium 17, które reprezentuje Rozgłośnie Regionalne na ogólnopolskim rynku reklamowym.

- Po raz pierwszy w historii polskiej radiofonii powstaje oficjalna organizacja, która w założeniach reprezentuje, na równych zasadach, wszystkich nadawców radiowych - dodaje Paweł Kwieciński, dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia S.A.

Zdaniem przedstawicieli nadawców publicznych otwarta i transparentna formuła nowej organizacji pokazuje, że jej celem jest wsparcie solidnych i rzetelnych badań, których wyniki będą wspólną walutą dla całego rynku, a nie gwarantem interesów jego wybranego segmentu.

Polecane

Wróć do strony głównej