more_horiz
Wiadomości

Ruszyła kampania promująca duże rodziny. Barbara Socha: chcemy rozwijać kulturę prorodzinną

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2021 13:28
- Kampania społeczna promująca duże rodziny "Dzieci zmieniają mój świat! Na lepszy!" ruszyła w piątek w mediach społecznościowych. Chcemy rozwijać kulturę prorodzinną, pokazywać korzyści z posiadania dużej rodziny - powiedziała wiceminister rodziny i polityki społecznej Barbara Socha.
Inauguracja programu
Inauguracja programuFoto: PAP/Zofia Bichniewicz

W ramach kampanii w mediach społecznościowych emitowany będzie spot filmowy, 45-minutowa opowieść o życiu w wielodzietnej rodzinie – wspólnych porankach, zmaganiach, umiejętnościach rodziców i różnorodnych talentach dzieci.


- Cieszę się, że dzisiaj możemy wspólnie zainaugurować tę kampanię pod hasłem "Dumni z rodziny", organizowaną przez Związek Dużych Rodzin Trzy Plus, z dofinansowaniem MRiPS z budżetu programu "Po pierwsze rodzina". To właśnie dzięki tym projektom chcemy rozwijać kulturę prorodzinną, pokazywać korzyści i radość z posiadania rodziny. Chcemy pozytywnie mówić o rodzinie – podkreśliła na piątkowym briefingu prasowym w Warszawie wiceminister rodziny i polityki społecznej, pełnomocnik rządu ds. polityki demograficznej Barbara Socha.

czarnek maląg pap 1200.jpg
Szef MEiN: atak na rodzinę jest potężny, bez niej nie ma przyszłości

Strategia demograficzna

Socha zwróciła uwagę, że jako pełnomocnik rządu zajmowała się m.in. przygotowaniem strategii demograficznej. - To dokument kierunkowy, który określa, w jakim kierunku powinniśmy prowadzić działanie jako państwo, by móc radzić sobie z tym, co demografowie nazywają pułapką demograficzną - wyjaśniła.

- Pułapka demograficzna powoduje, że w Polsce mamy bardzo niską dzietność, która nie gwarantuje nam zastępowalności pokoleń i to budzi bardzo wiele różnych negatywnych skutków. Polega też na tym, że – jako społeczeństwa – przyzwyczailiśmy się do bezdzietności albo do małodzietności - powiedziała Socha.

- Bardzo się cieszę, że taka kampania powstała, bo chcemy, by kultura prorodzinna pokazująca pozytywne strony posiadania rodziny docierała również do młodych ludzi. To jest bardzo ważne, bo wszystkie badanie w Polsce pokazują, że Polacy – niezależnie od płci, wieku, miejsca zamieszkania i różnych innych czynników – bardzo cenią rodzinę. Dla ogromnej większości Polaków szczęście osobiste w ogóle jest praktycznie tożsame ze szczęściem rodziny - podkreśliła wiceminister.

Czytaj także:

Wiceprezes Związku Dużych Rodzin Trzy Plus Łukasz Wojdak zauważył, że kampania ma rozpocząć nową jakość przekazu o dużej rodzinie i pokazywać, jak jest ważna.

- Jak smakuje śniadanie w dużej rodzinie? Czy jest tam więcej klocków na podłodze? Czy rodzice takiej rodziny mają czas dla siebie? Na te pytania odpowiada nasza kampania i nasz spot filmowy – powiedział Wojdak.

Kampania jest pierwszą taką realizacją Związku Dużych Rodzin Trzy Plus. Została dofinansowana z MRiPS. Spot będzie promowany głównie na Facebooku, Instagramie i YouTube. Zaplanowana jest także współpraca z aktywnymi w mediach społecznościowych matkami i ojcami, wychowującymi przynajmniej troje dzieci.

dz

Zobacz także

Zobacz także

X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem