Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce z marca 2022 roku" Polskie Radio 24 znalazło się na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia - dokładnie 858 cytowań.
Na Program Pierwszy powoływano się w innych mediach 413 razy, co pozwoliło mu utrzymać wysokie, piąte miejsce. Z kolei Program Trzeci w zestawieniu rozgłośni radiowych zanotował awans o dwie pozycje i jest obecnie szósty - cytowany był 205 razy.
Czołówka najbardziej opiniotwórczych mediów
Polskie Radio - pod względem sumy cytowań - z wynikiem 1476 - znalazło się na szóstym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym: telewizję, prasę, radio i portale internetowe.
Polskie Radio w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, jako jedyne medium w Polsce ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
Zobacz także:
jp