"Twórzmy historię!" . W paryskim metrze pojawiła się nowa kampania pro-life

2021-03-20, 19:25

"Twórzmy historię!" . W paryskim metrze pojawiła się nowa kampania pro-life
Materiały promocyjne. Foto: fondationlejeune.org

18 marca w paryskim metrze oraz na podmiejskich stacjach pojawiły się plakaty nowej kampanii społecznej Fundacji Jérôme’a Lejeune’a. Akcja ma związek z Światowym Dniem Zespołu Downa, który przypada w niedzielę 21 marca. 

W paryskiej przestrzeni publicznej pojawiły się billboardy z wizerunkami dzieci ucharakteryzowanych na znane postacie - Charlesa de Gaulle'a, Charlie Chaplina, Edith Piaf, Napoleona, a także sławnych sportowców. Tego typu portrety mają pokazywać, że dzieci z trisomią również odnoszą sukcesy, porównywalne nawet do tych, jakie osiągali ludzie, którzy zapisali się na kartach historii.

Powiązany Artykuł

mid-18321115 kopia 663.jpg
21 marca - Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa

- Każde życie jest historią, a ta kampania ma służyć jako trampolina, która pozwoli wszystkim dzieciom z zespołem Downa osiągnąć swoje cele. Te dzieci mogą nas wiele nauczyć – tłumaczyła Jean-Marie Le Méné, prezes Fundacji Jérôme’a.

Czytaj także:

Światowy Dzień Zespołu Downa

Kampania jest związana z obchodzonym w niedzielę 21 marca Światowym Dniem Zespołu Downa. Święto zostało ustanowione w 2005 roku z inicjatywy Europejskiego Stowarzyszenia Zespołu Downa. Od 2012 roku jest objęte patronatem ONZ. Afisze z tegorocznej akcji zostaną zdjęte po 24 marca. 

Fundacja Jérôme’a Lejeune’a jest francuską organizacją pro-life, która działa na rzecz osób z zespołem Downa. 

Polecane

Wróć do strony głównej