Ekspert: kluczowy moment dla SLD, by pokazać, że jeszcze żyje

Do wyborów samorządowych zostało 27 dni. Kampania wyborcza jest zupełnie niewidoczna - ocenia Mirosław Oczkoś, specjalista od wizerunku ze Szkoły Głównej Handlowej.

2014-10-19, 13:03

Ekspert: kluczowy moment dla SLD, by pokazać, że jeszcze żyje

Posłuchaj

Zdaniem Mirosława Oczkosia, w SLD brakuje pomysłów na skuteczną kampanię wyborczą, a młodzi ludzie nie są zbyt przebojowi (IAR)
+
Dodaj do playlisty

Wybory samorządowe 2014 - czytaj więcej >>>

Jego zdaniem dzieje się tak, ponieważ główne partie PO i PiS według sondaży są mniej więcej w równowadze. Mimo, iż polityka na poziomie krajowym nie przenosi się na samorządy - zadziwiająca jest bierność trzeciej siły politycznej, czyli SLD - dodał gość Polskiego Radia 24.

Zdaniem Mirosława Oczkosia, dla SLD to może być kluczowy moment, żeby pokazać, że jeszcze żyje, funkcjonuje i ma "coś" do zaproponowania. Chyba, że liderzy Sojuszy postanowili, że zostają na 8 procentach dopóki na czele będzie Leszek Miller - dodaje specjalista od wizerunku.

Zdaniem Mirosława Oczkosia, w SLD brakuje pomysłów na skuteczną kampanię wyborczą, a młodzi z tej partii nie są zbyt przebojowi.

REKLAMA

SLD w sobotę pokazuje, że bliska jest mu tematyka rolnictwa. W Sejmie Sojusz zorganizował mazowiecki Kongres Rolników. Partia przedstawia propozycje w zakresie rolnictwa. Przyjmie też uchwałę dotyczącą poszkodowanych w związku z rosyjskim embargiem.

<<<Wybory samorządowe 2014. SLD chce przejąć rolniczy elektorat>>>

IAR,kh

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej