Usunięto awarię e-kont w Kredyt Banku
Klienci Kredyt Banku mogą już korzystać ze swoich kont przez internet.
2010-12-06, 15:55
Klienci Kredyt Banku mogą już korzystać ze swoich kont przez internet. Wcześniej, w wyniku nocnej awarii, czasowo zawieszony został dostęp do bankowości elektronicznej - poinformowała rzeczniczka prasowa banku Monika Nowakowska.
Jak wyjaśniła, dostęp do bankowości elektronicznej został zawieszony w związku z błędem przetwarzania transakcji, do jakiego doszło w poniedziałek w nocy.
Nowakowska podkreśliła też, że obsługa klientów w placówkach banku (jest ich prawie 400 w całej Polsce) i call centre odbywa się normalnie. - Działają też bankomaty, działa główny system informatyczny. Przelewy i inne transakcje są na bieżąco przyjmowane i księgowane - powiedziała.
Kredyt Bank ma ok. 1 mln klientów, z czego ok. 250 tys. przynajmniej raz w miesiącu korzysta z konta za pomocą internetu.
REKLAMA
agkm
REKLAMA