Co zrobić jak bankomat "połknie" nasze pieniądze?

Złożenie reklamacji do banku to jedyny sposób na odzyskanie pieniędzy w związku z awarią bankomatu - podkreślają specjaliści.

2013-11-13, 17:42

Co zrobić jak bankomat "połknie" nasze pieniądze?
. Foto: Bongani/sxc.hu/cc

Posłuchaj

Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP o awarii (IAR)
+
Dodaj do playlisty

Maciej Krzysztoszek z Komisji Nadzoru Bankowego (KNF) powiedział w rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową (IAR), że klienci, którzy zostali poszkodowani, bo skorzystali z niesprawnie działającego bankomatu, powinni jak najszybciej złożyć reklamację. - Bank ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona, klient może dochodzić swoich praw w sądzie lub złożyć skargę do KNF - dodał Krzysztoszek.
W weekend niektórzy klienci banku  PKO BP i bankomatów Euronet mieli problemy z wypłatą gotówki i płaceniem kartami w sklepach. Do Komisji Nadzoru Bankowego na razie nie wpłynęły skargi związane z awarią. Niezadowoleni klienci Euronet stworzyli grupę na Facebooku. Chcą wystąpić z pozwem zbiorowym przeciwko sieci bankomatów.
GOSPODARKA w portalu polskieradio.pl>>>
Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP powiedziała IAR, że wszystkie blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych przez klientów operacji kartami, zostały przez bank anulowane automatyczne. - Jednak w przypadku, kiedy transakcje zostały już zaksięgowane, klienci muszą złożyć reklamację do banku na przykład poprzez infolinię - zaznaczyła.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
IAR, kk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej