Apple gra na uczuciach. Zobacz "słodziutkie" reklamy
Najnowszy telefon Apple - iPhone 4 - doczekał się kolejnej serii reklam.
2010-07-14, 09:00
Tym razem Apple chwali się rozmowami wideo. Autorzy nowej kampanii chcą pokazać do czego można wykorzystać nową funkcję „Face Time”.
Reklamy mają również pomóc w poprawie wizerunku Apple, który ostatnio została poddana ostrej krytyce ze strony użytkowników nowych iPhonów. Okazało się bowiem, że telefon ma problemy z zasięgiem i wyświetlaczem, który miał być powodem dumy Apple.
Krytykowana jest również reklamowana funkcja. „Face Time” czyli wideokonferencje są możliwe tylko przy użyciu łącza WiFi i jedynie pomiędzy najnowszymi telefonami Apple. Dla porównania, konkurencyjne telefony z systemem operacyjnym Google Android, są przystosowane do rozmów wideo poprzez tradycyjną sieć lub z wykorzystaniem WiFi. Identyczne rozwiązania proponuje również Nokia. Trudno więc się dziwić internautom, którzy krytykują kolejną „wideo-rewolucję” Apple.
Zobacz reklamy:
REKLAMA
rk
REKLAMA
Polecane
REKLAMA