X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x
Reportaż

"Małymi krokami" - reportaż Urszuli Żółtowskiej-Tomaszewskiej

Ostatnia aktualizacja: 07.11.2019 15:30
Audio
  • Małymi krokami – reportaż Urszuli Żółtowskiej-Tomaszewskiej
Poprawianie estetyki poznańskiej starówki - działania zwiazane z ujednoliceniem szyldów i reklam.
Poprawianie estetyki poznańskiej starówki - działania zwiazane z ujednoliceniem szyldów i reklam.Foto: fot. Urszula Żółtowska-Tomaszewska

Powoli z  przestrzeni publicznej znika nadmiar reklam. Wszystkie duże polskie miasta pracują nad swoimi kodeksami reklamowymi, które mają ograniczyć chaos w przestrzeni. Taką możliwość daje im ustawa krajobrazowa. W centrach miast nikt już nie chce tolerować szpecących szyldów i nadmiaru reklam w oknach wystawowych. W wielu miastach podjęto rozmowy z przedsiębiorcami na ten temat. Nie jest to łatwe zadanie, ale jak zmienia się przestrzeń w wyniku współpracy rad miasta z właścicielami firm i sklepów, można zobaczyć na właśnie otwartej wystawie w Poznaniu, która pokazuje stan witryn przed i po zmianie. O wyglądzie "przed" chciałoby się zapomnieć....

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

W zdrowym ciele zdrowy duch!

Ostatnia aktualizacja: 09.10.2019 19:00
Na promenadzie w Gdyni każdego wczesnego ranka ludzie biegają, korzystają z siłowni na świeżym powietrzu, jeżdżą na rolkach i deskorolkach.
rozwiń zwiń