X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
Michał Nowak

Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama

- Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora.
Zobacz więcej na temat:  książki reklama marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak

Sebastian Pawlina: w kanałach czuło się całkowitą bezradność

- Ludzie trafiali do przestrzeni, w której raz, że nic nie widzieli, a dwa niespecjalnie mogli rozmawiać. Czyli wyłączony był wzrok, ale i słuch, bo nie można było w żaden sposób się komunikować. Jeżeli zaczęło się w kanale rozmawiać, to ten dźwięk roznosił się i mógł dotrzeć do Niemców - mówił w Dwójce autor książki "Wojna w kanałach".
Zobacz więcej na temat:  książki HISTORIA Michał Nowak Powstanie Warszawskie Warszawa II wojna światowa KULTURA

Dariusz Kaliński: Sowieci urządzali swoistą "maskirowkę"

- Niemcy naciskali Sowietów od samego początku. Natomiast Stalin wyczekiwał okazji. Po konferencji w Abbeville, kiedy się okazało, że mocarstwa zachodnie jednak nie przyjdą Polsce z pomocą, już nie miał na co czekać. Mógł spokojnie wejść do Polski wiedząc, że to się nie skończy wojną między wojskiem sowieckim a państwami zachodnimi - mówił gość Dwójki, autor książki "Czerwony najazd".
Zobacz więcej na temat:  książki Związek Sowiecki II wojna światowa Michał Nowak HISTORIA

Roger Moorhouse: ważne wydarzenia z II wojny są nam nieznane

- Jeżeli chodzi o historiografię brytyjską, mamy do czynienia z bardzo dziwnym zjawiskiem. Pewne aspekty wojny znane są bardzo dobrze, ponieważ były wielokrotnie i bardzo dokładnie opisywane. Gdyby jednak bliżej przyjrzeć się temu problemowi, to okazałoby się, że brytyjska narracja jest zaściankowa - mówił gość audycji, autor książki "Polska 1939. Pierwsi przeciw Hitlerowi".
Zobacz więcej na temat:  II wojna światowa Michał Nowak HISTORIA KULTURA