Państwo promuje zagranicznego potentata. Protest polskich firm
Polska Organizacja Turystyczna zawarła umowę z amerykańskim potentatem na rynku rezerwacji noclegów: Booking.com. Nasze biura podróży pytają, dlaczego promuje się zagraniczną firmę - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
2015-04-10, 08:30
Promocja Narodowego Portalu Turystycznego (polska.travel) kosztowała państwo miliony złotych. Ma on być wizytówką Polski dla zagranicznych turystów. Niedawno został usprawniony o nową funkcjonalność: na stronie pojawił się duży przycisk "Zarezerwuj nocleg".
Po jego naciśnięciu zostajemy przekierowani na strony Booking.com - czołowego serwisu turystycznego na świecie, który należy do amerykańskiej grupy.
POT nie dostrzega problemu
POT jednak problemu nie dostrzega. - System rezerwacyjny Booking.com został zamieszczony na stronie Polska.travel po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert zamieszczonego na stronie POT, do którego mogła zgłosić się każda firma spełniająca wymagania postawione w ogłoszeniu o konkursie - informuje Katarzyna Draba, rzecznik prasowy organizacji.
PAP, awi
REKLAMA
REKLAMA