Wzloty i upadki w kampanii wyborczej
„Stacja aktywacja” – to hasło kolejnej podróży Ewy Kopacz. Premier przez dwa dni będzie wizytowała Opolszczyznę. Z kolei Beata Szydło, kandydatka PiS-u na szefa rządu, znów prowadzi aktywną kampanię wyborczą. O wizerunkowych wzlotach i upadkach w batalii o zwycięstwo w jesiennych wyborach parlamentarnych w Debacie Poranka mówili Zbigniew Lazar, specjalista ds. wizerunku i dr Andrzej Anusz, politolog.
2015-08-26, 13:00
Posłuchaj
Opolszczyzna jest kolejnym kierunkiem kampanijnych podróży Ewy Kopacz. Wcześniej premier odwiedziła m.in. Katowice i Łódź. – Podróże po kraju mogą przynieść politykom korzyść. Muszą być one jednak wyłącznie czystą wizytą gospodarską, pozbawioną dodatków, takich jak posiedzenie rządu. Premier powinna się wystrzegać elementów, które mogą zostać wykorzystane przez opozycję do krytyki – oceniał w Polskim Radiu 24 Zbigniew Lazar.
O barwach prowadzonej kampanii wyborczej rozmawiali w Debacie Poranka: (od lewej) Zbigniew Lazar, specjalista ds. wizerunku i dr Andrzej Anusz, politolog.
– Nie można odmówić premier Kopacz konsekwencji w prowadzeniu kampanii wyborczej. Inaczej jest w przypadku działań Beaty Szydło. Polityk PiS-u po mocnym początku, w lipcu na pewien czas zawiesiła prowadzenie kampanii – komentował dr Andrzej Anusz, politolog z Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
– W przypadku Beaty Szydło ryzykowne jest mówienie o tym, że polityk wzięła sobie kilka dni urlopu, ponieważ jest zmęczona. Jeżeli wiceprezes PiS-u jest zmęczona po dwóch tygodniach kampanii wyborczej, to co będzie po dwóch miesiącach sprawowaniu urzędu premiera? – zastanawiał się w Polskim Radiu 24 Zbigniew Lazar.
Więcej komentarzy w całej audycji.
Gospodarzem Debaty Poranka był Robert Walenciak.
Polskie Radio 24/mp/wt/