Trudne czasy płatnej telewizji

27 proc. klientów myślało w ostatnim roku o rezygnacji z płatnej telewizji – wynika z „Projektu cyfrowizja II”, badania agencji mediowej MEC, a informuje o tym „Gazeta Wyborcza”.

2015-12-18, 14:46

Trudne czasy płatnej telewizji
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Glow Images/East News

Dziś płatną telewizję w Polsce ma 66 proc. z 13,5 mln gospodarstw domowych, prawie 10 proc. mniej niż kilka lat temu. Największym graczem na rynku jest Cyfrowy Polsat z 3,5 mln klientów. Dalej plasują się NC+ z blisko 2,1 mln abonentów i UPC z 1,2 mln.

Wśród badanych, którzy w ciągu ostatniego roku porzucili płatną telewizję, ponad połowa jako główny powód podaje atrakcyjność oferty bezpłatnej naziemnej telewizji. Dla blisko 50 proc. decydująca była cena.

PAP, abo

Polecane

Wróć do strony głównej