Agnieszka Grostal: sprzedaż jest matematyką i sercem firmy
Zdobywała doświadczenie na stanowiskach menadżerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych. Jest ekspertką w zarządzaniu procesami sprzedaży. Udowadnia, że sprzedaż to matematyka. Gościem audycji Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu była dr Agnieszka Grostal.
2017-04-09, 14:00
Posłuchaj
Jej recepta na sukces to po pierwsze: uwierzyć w to, co robisz, po drugie: mieć konkretny cel, po trzecie: wiedzieć, co chcesz osiągnąć i robić to, co sobie obiecałeś. Jak mówiła menadżerka i ekonomistka, to plan na życie jest najcenniejszy. A wiedzę o tym, jak rozplanowywać swoje działania zdobywała w korporacjach.
– Praca w korporacji daje sznyt biznesowy. Jest ona bardzo dobrze zaplanowana i egzekwowana. Stawia się w niej na rozwój pracownika. Wychodzi się stamtąd z poczuciem dużej samodzielności i umiejętnością szukania niestandardowych rozwiązań – powiedziała dr Agnieszka Grostal.
Jak podkreślał gość Polskiego Radia 24, sprzedaż można zaplanować i obliczyć, a każda firma, nawet startup, powinien zacząć od planowania i strategii sprzedażowej.
– Jestem wielką zwolenniczką tezy, że sprzedaż jest matematyką. Moje doświadczenie w strukturach sprzedażowych potwierdza, że dobrze przygotowana, zaplanowana, przeprowadzona i monitorowana sprzedaż może być kontrolowana. Żeby produkt został dobrze przyjęty przez rynek, musi być poprzedzony planem w strategii sprzedaży. Bez tego firma działa chaotycznie – mówił gość audycji Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu.
Agnieszka Grostal jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu i doktorem nauk ekonomicznych.
Całość rozmowy do odsłuchania w audycji.
Program prowadziła Maja Kluczyńska.
Polskie Radio 24/dds
Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje
____________________