Interakcje: Reklama przereklamowana?

Przed Świętami Bożego Narodzenia trwa okres prawdziwych żniw dla handlowców. Wokół kuszą reklamy: przeceny, promocje, wyprzedaże. Czy dajemy sobą manipulować? 

2017-12-08, 07:55

Interakcje: Reklama przereklamowana?
mat. ilustracyjne. Foto: pexels / CC0

Konsumentom może się wydawać, że jesteśmy na nie odporni, że mamy swoje zdanie i nie damy sobie niczego wmówić. Czy tak faktycznie jest? Co, gdy jesteśmy poddawani reklamom, które z pozoru nie wyglądają jak reklamy?  

Na audycję o godz. 22:15 zaprasza Agnieszka Furtak-Bilnik.

Gość PR24: Marta Wiercińska z firmy badawczej Gemius oraz dr Grzegorz Pochwatko, psycholog z Instytutu Psychologii PAN.

____________________ 

Data emisji: 9.12.2017

Polecane

Wróć do strony głównej