Telewizja funduje pracownikom kursy Facebooka

BBC rozrzutnie wydaje tysiące funtów na kursy korzystania z takich stron jak Facebook czy Twitter – donosi kolorowa gazeta „Daily Mail”. Przypomina, że wiele osób czekają w tej firmie zwolnienia z powodu oszczędności.

2010-03-12, 21:26

Telewizja funduje pracownikom kursy Facebooka

Według danych  „DM”  kursy pod hasłem „Jak sprawić by sieć pracowała dla ciebie” uczą dziennikarzy m.in. korzystania z Facebooka i Twittera, zakładania konta etc. Na zajęcia zapisały się setki osób.

Od listopada 2009 roku odbyło sie już 69 sesji tych zajęć, uczestników było 476. Opłata za zajęcia, którą trzeba uiścić, gdy ktoś zapisany z nich rezygnuje, to 100 funtów. BBC tłumaczy jednak, że w rzeczywistości koszt zajęć jest o wiele niższy. 

Krytycy dziwią się po co marnotrawić pieniądze na tego rodzaju kursy, które mają nauczać rzeczy zupełnie nieskomplikowanych.

Brytyjska korporacja nadawcza broniła kursów twierdząc, że są naprawdę pożyteczne. Stwierdziła też, że koszty nie były duże, tylko opłata za rezygnację z kursu była wysoka.

REKLAMA

ag, Daily Mail

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej