Premier League: Manchester United mistrzem mediów społecznościowych w Anglii. City daleko w tyle

Manchester United ma najwięcej fanów na portalach społecznościowych wśród piłkarskich klubów w Anglii. Na Facebooku jest ich 73,7 mln, a biorąc pod uwagę trzy najbardziej popularne strony komunikacji społecznej - 110,2 mln.

2018-03-21, 12:55

Premier League: Manchester United mistrzem mediów społecznościowych w Anglii. City daleko w tyle
Stadion Old Trafford w Manchesterze. Foto: shutterstock/praphab louilarpprasert

Informacje o wiceliderze tabeli ManU śledzi na Twitterze 17,8 mln osób, a na Instagramie 20 mln. 

Oznacza to, że popularnością "Czerwone Diabły" biją na głowę rywala i najlepszy zespół Premier League Manchester City, który zmierza po mistrzostwo. "The Citizens" mają bowiem 29 mln osób śledzących stronę na Facebooku, 5,5 mln na Twitterze i 5,9 mln na Instagramie.

dsd 


United ma też najwięcej fanów w Chinach - na jednym z tamtejszych portali (Weibo) zarejestrowało się aż 9,2 mln kibiców, którzy lubią "Czerwone Diabły".

Najmniejszą popularnością w mediach społecznościowych cieszy się spośród angielskich klubów beniaminek Huddersfield Town FC - ma jedynie 113 tysięcy fanów na Facebooku. Jednak liczba osób śledzących informacje o tym zespole wzrosła po awansie do najwyższej klasy rozgrywek aż o 80 procent, zaś na Instagramie - o 600 procent.

dsd 


Potentaci w Anglii tracą jednak sporo do najlepszych w Europie - Real Madryt tylko na portalu Facebook lubi ponad 107 mln kibiców, a inny słynny klub z Hiszpanii - FC Barcelona ma tam 103 mln fanów.

(mb)

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej