"Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze" hasłem kampanii społecznej skierowanej do Polaków

Drugiego maja, w Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, rozpocznie się kampania społeczna pod hasłem "Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze". Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin wyjaśnił, że jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.

2018-04-25, 16:32

"Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze" hasłem kampanii społecznej skierowanej do Polaków
Wiceminister kultury Jarosław Sellin podczas konferencji dot. kampanii "Szanuj Flagę". Foto: PR/Mateusz Rekłajtis

- Chcemy kampanią doprowadzić do tego, żeby w roku 100-lecia odzyskania niepodległości, Polska była bardzo biało-czerwona - powiedział Jarosław Sellin. Jak dodaje, "celem akcji jest budowanie szacunku dla flagi państwowej, ponieważ często nie traktujemy jej w odpowiedni sposób".

Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia Paweł Kwieciński zapowiedział, że kampania będzie obecna na antenach Polskiego Radia. Powiedział, że zaistnieje ona zarówno w formie materiałów informacyjnych, spotów przypominających o tym, czym są barwy narodowe, rozmów, specjalnych gości oraz reportaży. - Będziemy opowiadać naszym słuchaczom o fladze historiami ludzi, opisami sytuacji i obecnością w tych miejscach, gdzie jest biało-czerwono- dodał. 

Inicjatywa Grupy LOTOS, Narodowego Centrum Kultury, programu Niepodległa oraz Polskiego Radia i Telewizji Polskiej realizowana jest w ramach obchodów stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości.
 
rr

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej