23 edycja konkursu "Teraz Polska"
Godło "Teraz Polska" na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Obecnie rusza już 23 edycja konkursu "Teraz Polska". O samym konkursie oraz marce "Teraz Polska" Maja Kluczyńska rozmawia z Michałem Lipińskim - szefem konkursu.
2012-12-27, 15:56
Posłuchaj
Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła ''Teraz Polska''. W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego.
Godło ''Teraz Polska'' na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła „Teraz Polska” w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa.
O konkursie w PR24 Maja Kluczyńska rozmawia z Michałem Lipińskim - szefem konkursu "Teraz Polska".
REKLAMA
(PJK)
REKLAMA