T-Mobile zostaje z polską piłką
T-Mobile przedłużyło umowę sponsorską ze spółką Ekstraklasa SA. Operator sieci komórkowych stawia na promocję przez sport.
2013-05-28, 20:26
Posłuchaj
28.05 Grzegorz Bors o sponsorowaniu polskiej piłki i przyszłości mobilnych technologii
Dodaj do playlisty
Grzegorz Bors - członek zarządu T-Mobile, dyrektor ds. rynku prywatnego. Fot. PR24.
T-Mobile przedłużyło o kolejne dwa lata umowę sponsorską z Ekstraklasą S.A. Marka chce promować kibicowanie z klasą i przyciągnąć na stadiony więcej rodzin z dziećmi.
Na stadionach Ekstraklasy w zeszłym roku bawiły się prawie 2 miliony kibiców. Najwięcej na stadionach w Poznaniu i Warszawie. Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska, zapowiedział dalsze działania na rzecz zwiększenia frekwencji na meczach ekstraklasy.
- Od początku założyliśmy, że będziemy aktywnym sponsorem. Chcemy nie tylko prezentować własne materiały w reklamach prasowych, na bandach i koszulkach, ale również sprawić, by na stadiony przychodziło więcej kibiców. Dotyczy to także rodzin z dziećmi – mówił Gość PR24.
Grzegorz Bors tłumaczył, że misją T-Mobile jest promowanie kibicowania z klasą, a kibicowanie nie ogranicza się tylko do wspierania swojej drużyny na stadionie. Jego ważną częścią jest także to, co dzieje się w strefach kibica, czyli tak zwanych fan-zonach.
- Na świecie strefy kibica funkcjonują od dawna, w Polsce rozwinęły się tak naprawdę dopiero po Euro 2012. Tworzymy fan-zony po to, aby wokół imprez sportowych stworzyć atmosferę rozrywki. Tam kibice mogą sprawdzić się w różnych konkurencjach sprawnościowych czy zagrać w piłkarzyki – tłumaczył Grzegorz Bors.
PR24
REKLAMA