X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
gry

Totalizator Sportowy uruchamia program stypendialny dla studentów. Środki będą pochodzić ze zdrapek

Totalizator Sportowy uruchamia "Jubileuszowy program stypendialny 65 na 65", skierowany do zdolnych studentów realizujących się w obszarze nowych technologii. Nabór do programu rusza 25 marca 2021 roku. Środki zasilające fundusz stypendialny, który wynosi blisko 1,2 mln zł, będą pozyskiwane ze sprzedaży zdrapki JUBILOTKA, wydanej z okazji 65-lecia działalności spółki.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA totalizator sportowy studenci gry technologie cyfryzacja

ANALIZA Fitness w pandemii. Branża sportowa przechodzi cyfrową rewolucję

Kluby fitness i siłownie musiały ponownie zamknąć działalność ze względu na pandemię. Wiele osób trenuje w domu, aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia wirusa. Sieci klubów fitness stają się coraz bardziej kreatywne w sposobie komunikowania się i zatrzymywania swoich członków. Kontakt z klientami przeniósł się do strefy wirtualnej. Na szczęście Internet, media społecznościowe i platformy cyfrowe ułatwiają podtrzymanie kontaktu z ćwiczącymi.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse portale społecznościowe gry fitness

Ksawery Tartakower. "W szachach moralne zwycięstwa się nie liczą"

Talent do gry w szachy łączył z zamiłowaniem do aforyzmów. Mawiał: "wygrać jest łatwo, trudno jest przegrać" i dodawał, że "zdarzają się nieudane zwycięstwa i wielkie przegrane". Jako jeden z największych szachowych mistrzów w przedwojennej Polsce na pewno wiedział, co mówi.
Zobacz więcej na temat:  szachy Żydzi Francja olimpiada rozrywka gry gry planszowe gra Rosja Austria I wojna światowa II wojna światowa historia Polski HISTORIA Dwudziestolecie międzywojenne Wiedeń Paryż Warszawa

Gra w zielone czyli ekologia dla najmłodszych

W wirtualnym domu pełnym zagadek uczymy się dbać o świat przez najprostsze domowe czynności: zakupy, mycie czy sprzątanie. Gra opracowana z myślą o dzieciach w wieku od 5 do 11 lat, ich rodzicach i nauczycielach.  Można w nią grać samodzielnie, całą rodziną  lub w czasie lekcji, zarówno w klasie, jak i zdalnie. W audycji "Poranek" w Polskim Radiu Dzieciom gościliśmy Joannę Studzińską z Mamy Projekt, współtwórczyni gry.
Zobacz więcej na temat:  edukacja edukacja przyrodnicza gry

Wartość polskich gier wideo liczona jest w miliardach złotych. Nasze firmy podbijają świat

Polska zajmuje siódme miejsce na globalnym rynku gier wideo - wynika z raportu "The game industry of Poland" wydanego przez PARP. W naszym kraju gry produkuje obecnie ponad 440 firm, które zatrudniają 9,7 tys. osób. Dzięki inwestycjom w różne typy gier, polska branża gamingowa odnotowuje wzrosty wynoszące ok. 30 proc. rocznie – czytamy w najnowszym wydaniu tygodnika "Do Rzeczy".
Zobacz więcej na temat:  gry komputerowe GOSPODARKA POLSKA gry gry wideo