more_horiz
PR24 Portal
Section05
klient

Firmy chcą zwiększać marże i inwestować w robotyzację. PIE: w planach są wyższe wydatki na badania i rozwój

W 2022 r. firmy chcą przede wszystkim zacieśniać relacje z klientami i zwiększać marże - wynika z badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Na dalszych miejscach wymieniono m.in. inwestycje w rozpoznawalność marki czy wydatki na marketing. Jednocześnie w 2022 r. nieznacznie więcej firm niż w 2021 r. zamierza wdrożyć robotyzację, automatyzację i cyfryzację procesów biznesowych.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA badania rynku firma inwestycje innowacje Automatyzacja klient

Zakupy online to wygoda i oszczędność czasu. Korzysta z nich coraz więcej emerytów

Klienci cenią sobie zakupy online za wygodę i oszczędność czasu, a jako największą wadę kupowania w sieci wskazują brak możliwości obejrzenia produktu na żywo - wynika z badania Santander Consumer Bank. Co piąty respondent przynajmniej raz w życiu finansował zakup online za pomocą produktów bankowych.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA handel internetowy zakupy online badanie rynku klient

Bary, kawiarnie i restauracje znowu otwarte! Sprawdź, jakie zasady obowiązują w lokalach

Od poniedziałku bary, restauracje i kawiarnie są znowu otwarte dla klientów. Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym i przedstawicielami branży gastronomicznej, przygotowało wytyczne do funkcjonowania gastronomii w trakcie epidemii koronawirusa. 
Zobacz więcej na temat:  koronawirus restauracja bezpieczeństwo klient społeczeństwo Patryk Bedliński Daniel Wydrych
X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem