X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
lata 90

Telewizyjne moto-reklamy na przestrzeni lat. Co się zmieniło?

Wyścig o zdobycie klienta swojej marki trwa od początku motoryzacji. Wraz z rozwojem telewizji zmieniały się także metody zachęcania ludzi do kupna samochodów. Dziś o tym, jak moto-reklamy ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. 
Zobacz więcej na temat:  kierowca kierowcy Radio kierowców motoryzacja samochody reklama telewizja lata 90 lata 80 Polskie Radio Polskie Radio Kierowców samochód media media społecznościowe zakupy finanse

Wojciech Przylipiak: przyglądam się tamtej Polsce przez pryzmat popkultury

- Okresowi przemiany, jakim była zwłaszcza pierwsza połowa lat 90., przyglądam się poprzez muzykę, film - głównie ten na kasetach VHS, erupcję wolności seksualnej, pierwsze fascynacje komputerowe, książkowe itd. Poprzez to, jak zmieniło się to, co jemy, jak wyglądamy, jak mieszkamy - mówił w "Wybieram Dwójkę" autor książki "Sex, disco i kasety video. Polska lat 90.".
Zobacz więcej na temat:  lata 90 Jakub Kukla reportaż Dwójka KULTURA

Szalone lata dziewięćdziesiąte - cały czas inspirują!

- W tych latach jest wszystko. Jest i przepych, i kicz. Kobieta wyzwolona, pewna siebie, ubrana w obcisłą sukienkę. Jest też totalny minimalizm z sukienką jedwabną na ramiączka, potem noszoną przez Kate Moss z gigantyczną skórzaną kurtką. Mamy też grunge, z porwanymi spodniami i flanelowymi kraciastymi koszulami - mówi Karolina Gruszecka dyrektor działu mody "Vogue Polska".
Zobacz więcej na temat:  Czwórka moda Adrianna Janiszewska lata 90